هشت درس‌هایی درباره امارات مال که باید قبل از رسیدن به 40 یاد بگیرید
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 4
  • بازديد امروز : 18
  • بازديد ديروز : 26
  • آي پي امروز : 13
  • آي پي ديروز : 15
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 7
  • بازديد هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 16,647
  • كل بازديدها : 48,336
  • ای پی شما : 3.147.193.164
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 112
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

Free photo free photo ramadan kareem eid mubarak old fashioned royal elegant lamp with mosque واقع در حومهی شهر دبی، این روستا به ۲ تا ۳ هزار سال قبل باز میگردد. آژانس راه و رسم سفر در این بخش قصد دارد تا به معرفی یکی از جاذبه های دیدنی دبی، به نام ساحل لامر، در ادامه با ما همراه باشید. اگر شما هم تجربه خرید در این پاساژهای دبی را داشتید، میتوانید در قسمت نظرات آن را با دیگر کاربران لستسکند که قصد سفر به این شهر توریستی را دارند به اشتراک بگذارید. اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما از جزیره پالم جمیرا در دبی دیدن کنید و از امکانات و تفریحاتی که در اختیارتان میگذارد استفاده کنید. اگر دوست دار هیجان هستید، قطعا باز هم به این سرسره باز خواهید گشت. بازدیدکنندگان موزه میتوانند حین بازدید از موزه، وسایل نقلیه برقی خود را هم شارژ کنند. و نکته آخر هم اینکه پارک آبی لاگونا معمولا از ساعت 10 صبح تا 8 شب به روی بازدید کنندگان باز است. این پارک در کنار هتل آتلانتیس قرار دارد و به همین خاطر به پارک آبی آتلانتیس هم معروف است. این تور با آتریوم معروف جهانی، سوئیت سلطنتی پر زرق و برق و سوئیت کاملاً جدید Experience، میراث و چشم انداز این روبنای نمادین را از طریق نمایشگرهای تعاملی خیره کننده به نمایش می گذارد. سواحل دبی یکی از دیگری وسیعتر هستند. تفریحات دیگری مانند: سینما، شهربازی مجیک پلنت و سالن آمفیتئاتر نیز برای خریداران و یا شاید تماشاگران امارات مال در نظر گرفته شده است. از امکانات دیگری که در ساحل لامر وجود دارد میتوان به وجود دوشها، رختکنهای بسیار تمیز و سالن ماساژ اشاره کرد. ساحل لامر یکی از زیباترین و شگفتانگیزترین سواحل دبی است که مساحتی تقریبا برابر با 13 کیلومتر را به خود اختصاص داده است. بلندترین چرخ فلک در دنیا میتواند شما را به ارتفاعی تقریباً برابر با ارتفاع هرم جیزه برساند.

زمانی که صحبت از سواحل دبی میشود هرگز نمیتوانید ساحل مارینا دبی را نادیده بگیریم. بهتر است بدانید زمانی که میگوییم سواحل نیلگون هرگز حرف ما جنبه تبلیغاتی ندارد و تمامی کسانی که به سواحل دبی رفتهاند این موضوع را تایید میکنند که این سواحل بسیار زیبا و اغواگرانه هستند. بهتر است بدانید دلایل متعددی برای این امر وجود دارند. در بخش هلالی جزیره جمیرا هتلهای لوکس قرار دارند و گردشگران میتوانند در آن اقامت کنند. بازارهای محلی و نمایشگاه های صنایع دستی دبی را نیز میتوان در فهرست تفریحات بدون هزینه این شهر قرار دارد. همه هتل های دبی دارای مناطق مخصوص خود در ساحل هستند ، آنها برای مهمانان در دسترس هستند ، اما برای همه دیگر هزینه دریافت می کنند. محدودیت های بسیار کمتری در مناطق پولی وجود دارد. یک منطقه عمومی به طول یک کیلومتر با ماسه سفید ریز ، ورود صاف به دریا ، آب تمیز و شفاف ، زمین های بازی ، مناطق کبابی ، چمنزارهای سبز-این مکان به حق بهترین در امارات نامیده می شود. آیا تمایل دارید زمانی که در یکی از سواحل دبی نشستهاید و از منظره دریا لذت میبرید و یا در حال شنا کردن هستید و موجهای دریا بدن شما را نوازش میکند، کایتهایی را که در هوا وجود دارند نگاه کنید و از رنگهای شاد آنها شگفتزده شوید؟ در ساحل مارینا دبی امکانات و تفریحات دریایی وجود دارند و شما میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید و سفر خود را به سواحل دبی به خاطر بسپارید. خواهید بود؛ اما بیشترین مکانی که سبب حیرت و تحسین گردشگران شده، جزیره پالم جمیرا در دبی میباشد که توسط بشر ساخته شده است و از آن میتوان به عنوان مهم و اصلیترین جاذبه گردشگری دبی نام برد.

دبی شهری شیخ نشین در کشور امارات متحده عربیست که بیشترین جمعیت این کشور را دارد و پس از ابوظبی دومین شهر بزرگ امارات به حساب میآید. اگر از کنار جذابیتهای موجودات زنده در این پارک زیبا و بزرگ بگذریم به هیجانانگیزترین قسمت آن یعنی پارک سرسرهها میرسیم. اگر تا به حال به دبی سفر کرده باشید، حتما نام منطقه دبی مارینا به گوش شما خورده است. این منطقه یکی از لوکسترین فضاهای دبی است که انواع رستورانهای بینالمللی، کافهها و بازارهای صنایع دستی، مغازههای مد زنجیرهای و لوکس در آنجا قرار گرفتهاند. بهتر است بدانید انواع کافیشاپها و رستورانهایی در این ساحل وجود دارند و شما میتوانید انواع غذاها و نوشیدنیهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. این مورد شامل یک تخت آفتابی، یک حوله و یک چتر است. ۱۷ شاخهی این درخت همگی شامل ویلاهای ساحلی هستند که به صورت مسکونی برای عموم مردم ساخته شدند، همچنین ویلای حاکم دبی (محمد بن راشد آل مکتوم) نیز در یکی از این شاخه قرار دارد. دهکده جهانی دبی در خروجی ۳۷ جاده شیخ محمد بن زاید در دبیلند قرار دارد. این استخر با طول ۲۵متر در مجاورت سالن تناسب اندام هتل آتلانتیس قرار گرفته و به ۴ بخش تقسیم شده است.

این پارک خودش به تنهایی ارزش بازدید دارد و علاوه بر این هزینه ورودیه ندارد ولی در طول تابستان رفتن به این پارک در وسط روز پیشنهاد نمی شود. در طول روز، نورهای رنگی فضای داخلی موزه را پر میکنند و بهواسطهی ۱۴ کیلومتر نورپردازی LED در طول شب، جلوهای چشمگیر به وجود میآید. سرزمین دلفین ها و شیرهای دریایی، فضای نبرد با کوسه، آکواریوم لاست چمبرز، غواصی و پارک کودکان از قسمت های اصلی پارک آبی آکواونچر است. آیا میدانید که در اعماق آبهای آکواریوم چگونه میتوانید نفس بکشید یا اصلا تابهحال به این فکر کردید که غواصی در آکواریوم دبی را امتحان کنید؟ جت اسکی و غواصی از جمله تفریحاتی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این باغ که در باغ معجزه دبی واقع شده است، بزرگترین باغ جهان است که 15 هزار پروانه و حدود 50 گونه مختلف پروانه را در خود جای داده است که همگی رنگ ها، ویژگی ها و شکل های متفاوتی دارند. گرین پلنت دبی یکی از بزرگترین جنگل های مصنوعی جهان است که بیش از ۳۰۰۰ گونه منحصر به فرد از گیاهان و جانوران را در خود جای داده است. برج خلیفه تنها یک ابر سازه نیست بلکه در خود جاذبههای گردشگری زیادی را جای داده که ارزش بازدید دارند. از امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده است، رستوران ها و کافه های بسیار مجلل با انواع غذاهای بسیار گران و خاص، باشگاه فول امکانات که به عنوان لوکس ترین باشگاه جهان شناخته می شود، ساحل زیبا با امکانات بسیار و … اینکه دقیقا بخواهیم بگویم ساحل جمیرا دبی کجاست، حد فاصل منطقه المینا تا الصفوح، محله جمیرا قرار دارد که حول خیابان 18 کیلومتری جمیرا شکل گرفته است.

تاورز روتانا هتلی لوکس و چهار ستاره در خیابان رویایی شیخ زاید دبی می باشد ، این هتل روبروی برج خلیفه قرار گرفته است و تا مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا تنها 10 دقیقه فاصله دارد و این هتل دارای استخر روباز با تراس برای حمام آفتاب و سالن های بدنسازی مدرنی می باشد و اتاق های این هتل با آثار هنری مدرنی تزیین شده اند و همچنین لازم به ذکر است که مجهز به سیستم تهویه کننده هوا ، تلویزیون و حمام لوکس می باشد . خیابان السیف دبی Al Seef St جزو بهترین خیابان های دبی میباشد که تاریخ بومیان منطقه را به نمایش گذاشته است؛ همچنین این خیابان از شلوغترین مکانهای دبی هست زیرا بازار سنتی دبی در آن قرار دارد. خودروهایی که در دبی به شما ارائه میشوند تماما جزو لوکسترین و لاکچریترین ماشینهای دنیا هستند. این ساختمان بادبانی شکل که در جزیره خودش ساخته شده، 321 متر ارتفاع دارد و چشماندازی شگفتانگیز از اتاقهای خلیج فارس را برای مهمانان فراهم میکند. در قسمت غربی جزیره جمیرا تعدادی ساختمان مسکونی وجود دارد و در قسمت شرقی آن نیز آپارتمانهای اداری به چشم میخورند. اجاره چتر و صندلی روی تخت پرداخت می شود ، اما همیشه جایی برای حوله شما وجود دارد. امکانات برگزاری کنفرانس و مهمانی از جمله دو سالن باله ی بزرگ ، یک سالن آمفی تئاتر با 1000 صندلی و یک مرکز سرگرمی چند منظوره در محل تعبیه گردیده اند و کلیه ی این امکانات توسط 3 کیلومتر از راه های آبی و مناظر طبیعی به هم متصل شده اند. در میان سواحلی که تا کنون معرفی شد، ساحل الصفوح را میتوان سادهترین ساحل نامید؛ دلیل آن هم این است که تقریباً در این ساحل از رستورانهای گوناگون، تفریحات مختلف و موارد اینچنینی خبری نیست و در کل ساحل بسیار سادهای است.

از حدود ۴۰ انبار در این منطقه به عنوان گالری، استودیو رقص، کافه های هنری و… یکی از بهترین تفریحات رایگان شهر دبی در وسط یک منطقه تاریخی با چایخانه های سنتی، موزههای هنری و… استفاده میشود. البته در این هاب هنری، فقط ورود به گالری Al Quoz رایگان است و میتوانید از آثار هنری معاصر، رویدادهای فصلی و همچنین جشنهای فضای باز آن لذت ببرید. وجود ساختمانها و فضای سنتی این منطقه، آن را به یکی از بهترین مکانها برای عکاسی در دبی تبدیل میکند. جمیرا دبی هشتمین عجایب معروف جهان به شمار میرود و برای دریافت اطلاعات بیشتر از دبی، حتما از صفحهی معرفی دبی از شرکت سعادت رنت نیز دیدن کنید تا پیش از سفر دیدی جامع از مقصد داشته باشید. یکی از سوالاتی که در زمان سفر به دبی زیاد پرسیده میشود در این باره است که چرا ساحلهای دبی در دنیا بسیار معروف و شناختهشده هستند. از لحاظ موقعیت مکانی این ساحل بین برج العرب و نخل جمیرا قرار گرفته است که هر دو این محیط از محیطهای بسیار لوکس و شناختهشده دبی در سطح بینالمللی هستند. ساحل ام سقیم یکی دیگر از سواحل دبی است که بسیاری از گردشگران آن را به عنوان ساحل عمومی جمیرا و یا ساحل برج دبی میشناسند. باید به خاطر داشته باشید که در تمام سواحل عمومی محدودیت های مربوط به سنت های کشور مسلمان وجود دارد. شهر دبی از ابتدای برنامه توسعه خود، بسیاری از سرمایهگذاران را به این شهر جذب کرده و در طی چند سال توانسته در بسیاری از بخشها مخصوصاً تفریحات و سرگرمی، یکی از سرآمدترین شهرهای دنیا باشد و از نظر تنوع و استاندارد بودن، تفریحات دبی حرفی برای گفتن دارد. این کشور به واسطه سرمایهگذاریهای عظیمی که در بخشهای مختلف کرده است، توانسته است توریستهای زیادی را جذب نماید و همین امر نام دبی را بر سر زبانها انداخته است.

برای کاوش در حواس خود به اسپا سر بزنید تا از فناوری جدا شوید و دوباره به ذهن، بدن و روح وصل شوید. مهم نیست خرید میکنید یا نه، حتما سری به بهترین مراکز خرید دبی بزنید. زنان باید لباس های شنا بسته بپوشند ، نوشیدن و زباله ممنوع است ، شما نمی توانید بوسه بزنید و حتی دست هم را بگیرید. ما هم پرسیدیم مگه ایران ایر مسئول اطلاع رسانی به مسافرین نبوده؟ درمجموع، میتوانید یک سفر کمپینگ القدره را به فهرست تفریحهای رایگان در دبی اضافه کنید. البته همه فعالیت این مجموعه، تجاری نیست؛ بلکه یک مرکز فرهنگی، هنری، تاریخی، تفریحی و تجاری است. در این فروشگاه همه نوع کالایی از وسایل باغبانی گرفته تا وسایل آرایشی و بهداشتی پیدا می شود. در مک گیگان دی دبلیو تی سی، عصر روزهای سهشنبه سه نوع نوشیدنی مخلوط رایگان برای آقایان سرو میشود و همینطور بازی بیلیارد به صورت شبانهروزی رایگان است. آکواریوم دبی، یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان با ۱۰ میلیون لیتر آب، خانه بیش از ۴۰۰ نوع کوسه و سفره ماهی و بیش از ۳۰ هزار آبزی است. همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان به برخی از بهترین جاهای دیدنی دبی نظیر پارک آبی وایلد وادی، برج خلیفه، جمیرا بیچ، مرکز شهر و بهترین مراکز خرید دبی، یکی دیگر از ویژگیهای این هتل است. دلیل این نامگذاری این است، زمانی که شما در این ساحل حضور دارید، میتوانید برج دبی را مشاهده کنید و همین امر حس بسیار خوبی را در شما به وجود میآورد.

این ساحل فضایی زیبا و دوستداشتنی را برای مسافران به وجود میآورد و تمامی کسانی که در این ساحل حضور دارند میتوانند آرامش را تجربه کنند. جزیره پالم جمیرا در حاشیهی خلیج فارس و سواحل دبی قرار دارند که پس از تکمیل، وسعت سواحل دبی را 520 کیلومتر مربع افزایش داده است و حالا این جزیره 78 کیلومتر خط ساحلی دارد که پالم جمیرا در بین سه جزیرهی دیگر به عنوان اصلی و مهمترین جزیره شناخته شده است. در سواحل خلیج فارس ، فصل اوج از اکتبر تا آوریل ادامه دارد. دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه همه ساله در فضایی روباز برگزار می شود در ماه های گرم تابستان دبی تعطیل است و شما گردشگران تور دبی می توانید با پایان روزهای گرم سال در تاریخ اول نوامبر ( در ماه آبان ) که دهکده جهانی بازگشایی می شود مراجعه کنید و اینکه تا هفتم آوریل ( در ماه فروردین ) سال بعد به مدت پنج ماه ادامه خواهد داشت . از آنجایی که امارات متحده عربی وابستگی بالایی به ذخایر نفت و گاز داشت و همانطور که میدانید این منبع بالاخره یک روز به اتمام میرسد، امیر دبی تصمیم گرفت راه جایگزینی را برای کسب درآمد به جز استخراج سوخت فسیلی پیدا کند. در نهایت با بودجهی 2 میلیون دلاری دبی را به یک شهر گردشگری شگفت انگیز تبدیل کرد که بتواند بدون نیاز به فروش نفت و گاز حیات خود را ادامه دهد. اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است، بیشک ساحل کایت یکی از بهترین سواحل و جاهای دیدنی دبی است که هرگز نباید بدون توجه از کنار آن عبور کنید. زمانی که در سال جی بی آر حضور دارید، هرگز نباید نگران امکانات موجود در آن باشید. مهم نیست در زمانی که در ساحل لامر هستید به چه چیز نیاز دارید، بلکه مسئله مهم این است که این رستورانها و کافیشاپها پاسخگوی تمامی نیازهای شما خواهند بود.