آموزش ریاضی هشتم ( تدریس تخصصی رایگان + ویدئو و جزوه) - پوریا مظفریان
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 6
  • بازديد امروز : 17
  • بازديد ديروز : 26
  • آي پي امروز : 12
  • آي پي ديروز : 15
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 7
  • بازديد هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 16,646
  • كل بازديدها : 48,335
  • ای پی شما : 13.59.66.104
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 112
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

فقط لطفا با توجه به قیمت بالای کتاب در سال گذشته و برای عدم اصراف، قبل از خرید تصمیم بگیرین که آیا واقعا میخواین از کتاب ها استفاده کنین یا نه. ریاضی هشتم قلقای خودشو داره پس باید اول از همه نکاتشو یاد بگیری و از آخر بریم برای اینکه خودت تصمیم بگیری چه آموزش ریاضی هشتم ای برات خوبه! این سوالی بود که در سال اول دبیرستان می خواستیم جواب دهیم و به خاطر مشابهت روی آن فکر هم نکرده بودم. کافی روی لینک زیر کلیک کنین. بنابراين درسهای جاری هندسه در برنامه دوره کارشناسی دبيری رياضی، صلاحيت دانشی کافی را برای تدريس هندسه دبيرستان به دانشجويان دبيری رياضی ارائه نمیدهند. در این بخش دانلود رایگان جزوه بسیار عالی فصل اول ریاضی دوازدهم تجربی توابع چند جمله ای - توابع صعودی و نزولی، انتقال توابع با استفاده از تابع مادر با حل کار در کلاس ها ارائه شده است. جهت رزرو آنلاین دبیر از موسسه تدریس خصوصی مدرسانه اینجا کلیک کنید.فیلم آموزش ریاضی هشتم- فصل دوم - عددهای اول ( قسمت اول) ,فیلم آموزش ریاضی - پایه سوم (فصل هشتم: الگوها و ضرب ),فیلم آموزش ریاضی هشتم- فصل دوم - عددهای اول ،تدریس کامل ریاضی هشتم فصل اول. بعد از معرفی اعداد صحیح و روش تشخیص آن، چگونگی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم اعداد صحیح را نیز در این بخش یاد داده خواهد شد.

علوی: در پایان هر درس قسمتی را به نام مکالمه یا ایفای نقش داریم که دانش آموزان با توجه به آموختههای آن درس قادر میشوند در حد خواسته شده با یکدیگر یک مکالمه کوتاه داشته باشند در درس اول دو عملکرد زبانی یعنی سلام و احوالپرسی و معرفی مورد تاکید است و دانش آموزان در عرض 3 هفته این موضوع را تجربه میکنند. همچنین در پایان معلم برای جمع بندی و نتیجه گیری از دانش آموزان استفاده می کند لذا دانش آموزان نیز در این روش مشارکت دارند و در جواب دادن، احساس مسئولیت می کنند. با استفاده از بازیهای پیچیده و خلاقانه، دانشآموزان میتوانند به یادگیری مفاهیم ترکیبی و تقسیمی پرداخته و همزمان، فرصتی برای علاقهمند شدن به ریاضیات پیدا کنند. این زبان چیزی جز ریاضیات نیست و این حروف جز مثلث، دایره و سایر اشکال هندسی چیز دیگری نیستند. بدون این زبان انسان حتی یک کلمه از جهان هستی را نخواهد فهمید و همواره گمشده ای را ماند که در کوچه های پر پیچ و خم سرگردان است. ریاضیات تنها زبانی است که پدیده های طبیعی جهان هستی را به خوبی توضیح می دهد. گالیله می گوید؛ جهان هستی همواره در برابر دیدگان حیرت زده انسان گسترده خواهد ماند و انسان هرگز نمی تواند آن را درک کند مگر اینکه زبانی را که این جهان با آن نوشته و توضیح داده شده است یاد بگیرد و حروف آن را بشناسد.

اینجانب با حدود ده سال تدریس ریاضی در مقاطع مختلف از اول دبیرستان تا کارشناسی ارشد ریاضی، به شدت کمبود چنین سایتی را احساس می کردم. پژوهش حاضر با هدف ارزيابی دانش معلمان و دانشجويان رياضی برای تدريس هندسه دبيرستان با استفاده از نظريه ون هيلی و با شرکت 12 نفر از معلمان شاغل به تحصيل در مقطع کارشناسی ارشد آموزش رياضی و 38 نفر از دانشجويان سال آخرکارشناسی دبيری رياضی انجام گرفت. لازم است که معلمان به جای آن که مطابق همان روش های معمول ، مطالب درسی خودرا به دانش آموزان دیکته کنند ، ازچنین روش هایی در آموزش ریاضیات سود ببرند . مدتهاست به واسطه شغل معلمی، در صدد ایجاد یک سایت مناسب برای آموزش ریاضیات مقدماتی و حرفه ای به دانش آموزان و دانشجویان رشته ریاضی هستم. اینها برخی از دلایلی بودند که آموختن ریاضیات را در عصر امروز ضروری می کنند. برای آنکه دانشآموزان بتوانند روی مسائل ریاضی، اشراف کامل داشته باشند، باید نمونه سوالهای مختلف و زیادی حل کنند. بدون شک اگر کسی بتواند خوب مسائل عددی و محاسباتی را حل کند و جزوه های اثبات برای او خوانا باشند، آن فرد از پیشروترینهای جامعه هست. بسیاری از مردم فکر می کنند که فارغ التحصیل رشته ریاضی فقط کارآیی و کفایت در تدریس ریاضیات را دارد و بس در حالی که امروزه در غرب، بسیاری از کارفرما ها منجمله دولت ها برای استخدام در بخش های مختلف سازمان ها و نهاد های خود علاقه مندند متخصصینی را که استخدام می کنند، دارای پشتوانه خوبی از ریاضیات نیز باشند و به ویژه قادر به تجزیه و تحلیل مسائل موجود در آن کار و مطابقت دادن آنها با مدل های ریاضی و بالاخره حل مسئله باشند.

پس اگر نتیجه دلخواهتان را کسب نکردید سعی کنید دچار استرس و اضطراب نشوید، دوباره نکات طلایی را مرور کنید، اشتباههایتان را پیدا کنید و به آموزش آن نکات یا مسائل برگردید. برای اینکه کار را برای شما کمی راحتتر کرده باشیم، در مدرسه مجازی آی نو فیلم حل تمرین ریاضی هشتم را بهصورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دادهایم. فعالیت صفحه 4: فعالیت اشاره به مقایسه نمودارها در بازه های مختلف دارد، اینکه در یک بازه مشخص کدام تابع مقدار عددی بیشتری دارد و نمودار آن بالاتر از نمودار دیگر تابع قرار دارد که مقدار عددی کمتری دارد. سر کلاس بحث های خوبی پیش آمد که به نتیجه نتواستیم برسیم در حالی که فهمیده بودیم ۳ به توان ۴۱ بزرگ تر است اما نمی توانستیم ثابت کنیم. را نیز می تواند به خوبی تشریح کند و با ترسیم مدلی برای آنها تغییرات آتی آنها را پیش بینی کند.

دانشآموز یا دانشجوی محترم باید تمام مراحل حل یک مسأله را ببیند. خب حالا اینو از پوریا مظفریان یادت باشه من برای ریاضی هشتم میخوام بهت “درست فکر کردن و درست حل کردن! ضمنا افتخار من اینه که بازم مثل پارسال کتاب من سمپل(نمونه) شده. ضمنا برای تماشای تعدادی از ویدیوهای من میتونین روی لینک زیر کلیک کنین. شاید بگویید که اگر اثبات هر فرمول را توضیح دهیم، دانشآموزان کمی سردرگم میشوند، درست است، تعدادی از دانشآموزان با این کار گیج میشوند، ولی بسیاری از آنها باید متوجه شوند که چرا مسئله را با این روش حل کردهاید. در این فصل یاد میگیرید که چگونه دادههایتان را دستهبندی کنید و از آنها میانگین بگیرید. اگر قیمت روز خودرو 14 میلیون تومان و پرداخت اقساط بدون در نظر گرفتن سود باشد، خریدار پس از تحویل خودرو چه مبلغی را باید ماهانه پرداخت کند؟ از کهکشان ها و حرکت سیارات عظیم به دور خورشید ها گرفته تا حرکت ابر ها، بادها، گردبادها و از پرواز فضا پیما های غول پیکر و هواپیماهای عظیم الجثه و حرکت قطارها، کشتی ها و اتومبیل ها گرفته تا افتادن سیبی از درخت و سقوط قطرات باران و حدوث رنگین کمان و حرکت بی امان و خستگی ناپذیر الکترون ها به دور هسته اتم ها و فعل و انفعالات شیمیایی که میلیون ها از آن هر لحظه در طبیعت رخ می دهد و هر گونه تغییر در هر چیز و هر زمان، همه و همه با کمک مدل ها و معادلات ریاضی قابل بررسی هستند.

در مرحله هفدهم فروش محصولات ایرانخودرو در دنیای خیالی قرار است خودرو A با موعد تحویل شهریور 1400 با پیش پرداخت 10 میلیون تومان و پرداخت الباقی در 6 قسط 6 ماهه به فروش برسد. 2- ۲ - از دانش آموختگان مقطع کارشناسی جهت تدریس در دوره های ابتدایی تا پیش دانشگاهی و از دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد جهت تدریس دروس دانشگاهی استفاده می گردد. تدریس خصوصی ادبیات کنکور، ادبیات فارسی کنکور، فارسی دبیرستان و دانشگاه،تدریس توسط رتبه 2 کنکور کارشناسی ارشد، رتبه 7 المپیاد ادبی کشوری سال ۱۳۹۳ ،دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران. تدریس دروس کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران گرایش سازه و زلزله، مشاوره و اجرای پروژههای کارشناسی و کارشناسی ارشد (فولادی و بتنی و . سابقه کار: بیست/۲۰ سال تدریس خصوصی و همکاری با مراکز و موسسات علمی و آموزشی معتبر و دانشگاهی، تدریس توسط استاد دانشگاه در شهر تهران - دانش آموخته دبیرستان البرز، چهارده/۱۴ سال همکاری با موسسات خصوصی و مدارس غیرانتفاعی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک دبیرستان و همچنین دروس پایه و برق هنرستان.

در این فصل دانش آموزان با مباحث مربوط به اعداد اعشاری آشنا میشوند. تسنیم: دو ساعت آموزش زبان در طول هفته به دانش آموزان پایه هفتم کم نیست؟ 1- ساعت خواب و تغذیه تون رو کنترل کنین تا سطح تمرکتون تو کلاس بالاتر بیاد. او باید 21 را بر 7 تقسیم کند تا متوجه شود 3 ساعت از روز شما صرف تدریس ریاضی میشود. جزوه های کاملاً طبقه بندی شده و مرتب شده به دانش آموزان داده میشود. بر اساس تحقیقات انجام شده دانش آموزان از طریق تدریس معمولی تنها 30 درصد مطالب را یاد میگیرند، در حالی که اگر یادگیری با استفاده صحیح از وسایل ارتباطی و ابزارهای آموزشی انجام شود، میزان یادگیری بیش از 75 درصد میشود. زیرا معمولاً دانشآموز هنگام امتحان دادن با اشتباهات خود روبهرو میشود و از آنها درس میگیرد و در نهایت پس از فهمیدن اشتباهات، در صدد رفع آنها بر میآید. داشتن انتظارات بالا از همه دانشآموزان باعث رشد آنها میشود. در ادامه براتون چند تا از علتایی که باعث میشه در ریاضی هشتم و آموزش ریاضی هشتم ضعف داشته باشین رو میگم. از بازدید کنندگان محترم خاضعانه می خواهم که نقاط قوت و ضعف این وبلاگ را تذکر دهند و بنده را رهین منت خود سازند.

تسنیم: بخشی از ضعف دانشآموزان در زبان انگلیسی مربوط است به ضعف دبیرانی که این درس را تدریس میکنند؛ تا چه حد با این موضوع موافق هستید؟ در ادامه می توانید نظر سید امیر سرفرازی و پاسخ من را نیز بخوانید. رصد کردن رفتار بچه ها سر کلاس و درحین حل مسئله یکی از اهداف اصلی من می باشد. قبل از اینکه استاد یا دبیر مربوطه بخواهد برای شما حل کند حتماً فکر کنید حتی اگر غلط هم حل کرده باشید مهم نیست. حتما قبل از شروع سال تحصیلی خودتون و ما معلما رو دعا کنین. در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید. بیشترین معلومات ریاضی برای مطالعه در رشته های مهندسی، فیزیک و شیمی مورد نیاز است. به روشنی واضح است که اين نتايج، سطح چهارم ون هيلی، يعنی سطح مورد انتظار معلمان و دانشجويان دبيری رياضی را نشان نمیدهد. بنابراین، معلمان باید نهایت توجه، دقت و خلاقیت خود را بهکار گیرند تا این مفاهیم، به درستی در ذهن دانشآموزان جای گیرد.

بالاخره به خیر گذشت و جناب حافظی نسب مشکلمان را حل کردند. برنامه با تشخیص دستخط و استفاده از محاسبهگر خود، جواب نهایی مسئله را همراه با راه حل گام به گام در اختیارتان قرار میدهد. در ویدیو ریاضی هشتم، صفر تا صد مفاهیم مورد بررسی قرار میگیرند و از جمله مزایای دیگر آن، امکان مشاهدهی چندین بارهی این فیلمهای آموزشی است. همیشه موقع شروع کلاسهای آموزشگاه و مدرسه، دانش آموزام درباره کتاب های مورد نیازشون سئوال میپرسن. در این مرحله، شما میتوانید قبل از امتحان نهایی، تمامی نکات مهم کتاب ریاضی دوازدهم رشته تجربی را بهصورت یکجا و در یک مجموعه، مورد بررسی قرار دهید. برای دانلود عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنین و 4 حرف آخر رمزی که قرار گذاشتیم رو حذف کنین. دستتون درد نکنه. میخوام باهمه توانمون امسال با هم کار می کنیم تا آخر سال یه نتیجه خیره کننده بگیریم. در نتیجه در این درس، تعامد و مختصات قطبی نیز تعریف خواهد شد. • حل نمونهه سوالات بیشتر: هر چقدر تمرینات ریاضی بیشتری را حل کنید، با مباحث متعددتری آشنا میشوید و در نتیجه امتحان را بهتر سپری خواهید بهترین معلم خصوصی ریاضی کرد. علاوه بر جذابیت بخشی به فرمول های ریاضی، آن را در ذهن دانش آموز ماندگار تر خواهید کرد.

اما آموختن ریاضیات یک دلیل دیگر هم دارد و آن این است که برای بسیاری از انسان ها ریاضیات از جذابیت خاصی برخوردار است و آن پی بردن به شگفتی ها و اسرار و زیبایی هایی است که این دانش در ذات خود نهفته دارد. سایر رشته ها مانند پزشکی، روان شناسی، جامعه شناسی، بیولوژی، کشاورزی، بازرگانی، تجارت، بانکداری و ده ها رشته دیگر اگر چه ظاهرا ارتباط زیادی با ریاضیات ندارند - و در حقیقت تا صد سال قبل هم این رشته ها تکیه زیادی بر ریاضیات نداشتند - اما در شکل های مدرن و امروزی خود، این رشته ها دارای تئوری هایی هستند که درک آنها و کار بردشان شدیدا بستگی به آمار و تکنیک های ریاضی دارد. به خوبی می دانم که این کار، کاری بسیار بزرگ، خطیر و طاقت فرساست اما در حد بضاعت علمی اندک خود، انجام این کار را لازم میدانم و سعی و تلاش خود را مصروف این کار کرده و خواهم کرد. مثلا اگر از مثلثات یک سوال در کنکور و یک سوال در امتحان نهایی میآید، حدودا ۵۰ تست مثلثات و ۲۰ سوال تشریحی از این مبحث را حل کنید. البته، بهترین راه برای آماده شدن برای امتحان، مرور کلی تمامی مباحث درسی و حل تمرینهای مربوط به آنهاست.