راه های مهاجرت به ترکیه بدون پول
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 116
  • بازديد ديروز : 42
  • آي پي امروز : 18
  • آي پي ديروز : 17
  • ورودی امروز گوگل : 4
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 544
  • بازدید ماه : 1,592
  • بازدید سال : 16,107
  • كل بازديدها : 47,796
  • ای پی شما : 3.147.52.33
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 110
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 03 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین


این مقاله گزینه های مهاجرت به ترکیه در سال 2023 و اقامت در این کشور را مورد بحث قرار می دهد. مهاجرت به ترکیه و اقامت در این کشور اکنون طرفداران زیادی دارد. ترکیه در سال های اخیر پذیرای تعداد زیادی از مهاجران به ویژه پناهجویان از سوریه بوده است.

به گفته وب سایت Infinity Real Estate، تعداد زیادی از مهاجران برای کار و تحصیل در ترکیه به این کشور مهاجرت کرده اند. لازم به ذکر است که ترکیه با وجود اینکه بخشی از قاره اروپا است، هنوز عضو رسمی اتحادیه اروپا نیست.

مهاجرت به ترکیه

ترکیه به دلیل مرز با ایران برای کسانی که می خواهند برای اقامت ترکیه اقدام کنند بسیار جذاب است. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد ترکیه که در بین قاره های آسیا و اروپا قرار دارد، مزیت دیگری محسوب می شود. ترکیه با چندین کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، یونان، قبرس، بلغارستان، نخجوان، آذربایجان، ارمنستان و گرجستان مرز مشترک دارد. همچنین از شمال با دریای سیاه و از جنوب غربی با دریای مدیترانه همسایه است.

این مزیت باعث ایجاد اقتصاد مبتنی بر تجارت دریایی و کشتیرانی در ترکیه شده است که یکی از عوامل موثر بر رونق اقتصادی این کشور است. پایتخت ترکیه آنکارا و بزرگترین شهر آن استانبول است که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. زبان رسمی ترکیه ترکی است و افراد آشنا به زبان ترکی استانبولی بهتر می توانند به تعاملات و نیازهای روزانه خود رسیدگی کنند. واحد پول ترکیه لیر و دین رسمی آن اسلام است.

چگونه بدون پول به ترکیه مهاجرت کنیم؟

Imrich Türkiye tro fhoghlam

با وجود دانشگاه های معروف متعدد در ترکیه و هزینه های زندگی نسبتاً پایین، علاقه به مهاجرت تحصیلی به ترکیه نیز در حال گسترش است. یکی از راه های پذیرش در ترکیه از طریق تحصیل است.

کسانی که قصد تحصیل و مهاجرت به ترکیه را دارند ابتدا باید در دانشگاه پذیرش شوند سپس به سفارت ترکیه در کشور خود مراجعه کرده و با ارسال نامه از دانشگاه و فرم درخواست ویزا برای ویزای تحصیلی ثبت نام کنند.

تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. دروس در دانشگاه های دولتی ترکیه عمدتا به زبان ترکی و در دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی تدریس می شود و کسانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه ها هستند برای پذیرش نیاز به مدرک زبان دارند.

برای تجارت به ترکیه مهاجرت کرد

مهاجرت کاری به ترکیه یکی از بهترین راه های اخذ اقامت است. برای دریافت مجوز کار، ابتدا به یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای ترکیه ای نیاز دارید. اما متقاضیان باید توجه داشته باشند که آشنایی با زبان ترکی یکی از پیش نیازهای اصلی استخدام با کارفرمایان ترک است و مشاغل انگلیسی زبان بسیار محدود می باشد.

آژانس های کاریابی در ترکیه می توانند به شما در یافتن فرصت های شغلی بین المللی در ترکیه کمک کنند. برای شهروندان ایرانی که می توانند تا 90 روز بدون ویزا در ترکیه بمانند، امکان سفر به ترکیه، جستجوی کار و سپس درخواست مهاجرت کاری وجود دارد.

پس از توافق با کارفرما، در ابتدا اقامت یک ساله خواهید داشت که در صورت تمدید قرارداد کار توسط کارفرما، این مدت تمدید خواهد شد. جدا از این، ویزاهای کاری دیگری مانند ویزای کار برای هنرمندان، ورزشکاران، روزنامه نگاران، متخصصان تعمیرات فنی و اساتید دانشگاه برای کار در ترکیه وجود دارد. با موافقت با این درخواست می توانید ویلا در استانبول خریداری کنید.

با سرمایه گذاری به ترکیه مهاجرت کنید

سرمایه گذاری در ترکیه می تواند فرصتی برای اخذ اقامت و سود زیادی به شما بدهد. برای این منظور، ترکیه سیاست هایی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی تدارک دیده است. راه های مختلفی برای سفر به ترکیه وجود دارد که از جمله آنها می توان به ثبت تجاری، تجاری، خرید ملک در شهرهای ترکیه مانند خرید خانه در استانبول، خرید خانه در آنتالیا، خرید سهام و اوراق بهادار و غیره از طریق سرمایه گذاری اشاره کرد. اما بهترین راه برای این کار خرید ملک است. طبق قوانین ترکیه، این سرمایه گذاری ها منجر به اخذ تابعیت در این کشور می شود. برای مطالعه شرایط کامل خرید خانه در شهرهایی مانند استانبول روی این لینک کلیک کنید.

چگونه بدون پول به ترکیه سفر کنیم

برای خرید خانه به ترکیه مهاجرت کنید

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در ترکیه مهاجرت از طریق خرید ملک می باشد. برای اخذ اقامت دائم و شهروندی در این کشور، متقاضیان باید ملکی در ترکیه به ارزش حداقل 250000 دلار آمریکا خریداری کنند.

ملک خریداری شده می تواند تجاری یا مسکونی باشد اما شرط اخذ حق سکونت این است که ملک به مدت 3 سال قابل فروش نباشد. معمولا 3 تا 6 ماه طول می کشد تا پاسپورت ترکیه صادر شود و از تمام حقوق و امتیازات شهروندی برخوردار شود. فرقی نمی کند ملک در کدام شهر ترکیه باشد، اما بهتر است در شهرهای بزرگ این کشور ملک خریداری کنید. برای مثال خرید ملک در آنتالیا ترکیه یا آنکارا و استانبول گزینه بسیار مناسبی است.

سایت های زیادی در این زمینه مانند Turkey Helper، Term Global، Nilgama Safar و Infinity وجود دارد که می توانید از آنها برای خرید ملک و آپارتمان کمک بگیرید. در بین این سایت ها سایت اینفینیتی خدمات زیادی ارائه می دهد و بهترین سایت در این زمینه در ایران محسوب می شود که کمک شایانی به اخذ اقامت این کشور خواهد کرد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از راه های سرمایه گذاری در ترکیه ثبت شرکت می باشد. در صورت داشتن شرایط لازم، سرمایه گذاران می توانند اقامت و تابعیت ترکیه را دریافت کنند. برای ثبت شرکت، متقاضی باید کسب و کاری راه اندازی کند و حداقل پنج شهروند ترکیه را استخدام کند.

در این فرآیند سرمایه گذار باید به مدت 5 سال به دولت ترکیه مالیات پرداخت کند و اقدامات لازم را برای بیمه کارگران انجام دهد. بنابراین فعالیت شرکت در این مدت از بسیاری جهات ضروری حائز اهمیت است. بعد از 5 سال افراد می توانند حق اقامت بگیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهاجرتی در تماس باشید.

برای ازدواج به ترکیه نقل مکان کرد

راه هایی برای مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج وجود دارد که منجر به تابعیت و اقامت دائم در این کشور می شود. برای ازدواج با یک زن ترک یا فردی که طبق قوانین ترکیه دارای پاسپورت ترکیه است، باید بالای 18 سال سن داشته باشید.

زوجین باید در این مدت ازدواج و زندگی مشترک واقعی را ثابت کنند. لطفا توجه داشته باشید که ازدواج باید در ترکیه ثبت شود. علاوه بر این، دولت باید اسنادی مانند مسکن مشترک، توان مالی کافی برای پوشش هزینه های مشترک و نداشتن سابقه کیفری ارائه دهد.

اگر هدف از ازدواج اخذ اقامت ترکیه باشد و این امر برای دولت ثابت شود، فاجعه و جرم محسوب می شود و می تواند منجر به حبس و جریمه های مالی سنگین شود. در ابتدا به متقاضی اقامت 3 تا 5 ساله داده می شود و در صورت ادامه ازدواج، می تواند به تابعیت ترکیه منجر شود.