آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «پریزاد 2»
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 44
  • بازديد ديروز : 141
  • آي پي امروز : 17
  • آي پي ديروز : 44
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 2
  • بازديد هفته : 339
  • بازدید ماه : 1,791
  • بازدید سال : 12,236
  • كل بازديدها : 43,925
  • ای پی شما : 18.119.248.159
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 103
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

متن آهنگ یوسف زمانی پریزاد 2

اومدی روزگارو حال دل منو دیدی رفتی

رفتی و پیش همه تا میتونستی بدمو گفتی

باشه بد من میشم تا حال تو خوب باشه

ولی بعد تو همه چی سر جاشه

میری میبینی هیشکی مثل من نمیتونه باشه

بدت میاد حالا ازم چیکارت کرده بودم بی معرفت

انقد برات عادی شدم که دلت رفتنو انتخاب کرد

میبازمت ولی یه روز میبینی دوسم داری منو هنوز

پشیمون میشی از این کارا یه روز

حرفای اینو اونو باور کردی آخرش دوتامونو نابود کردی

یه سری چیزا عشقو حیف میکنن بدخواهامون دارن کیف میکنن

میگی مهم نیست باشه اینارو یادت باشه

دیوونه میشدم اگه میدیدم یه تار مو کم بشه ازت

ولی با همه اینا بد بودم اگه برات معذرت

هر کاری میشد کردم برنداشتی تو یه قدم

بدت میاد حالا ازم چیکارت کرده بودم بی معرفت

انقد برات عادی شدم که دلت رفتنو انتخاب کرد

میبازدمت ولی یه روز میبینی دوسم داری منو هنوز

پشیمون میشی از این کارا یه روز

https://musicdel.ir/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF-2-%DB%8C%D9%88%D8%B3%D9%81-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/