7 عارضه جانبی قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 6
  • بازديد ديروز : 242
  • آي پي امروز : 4
  • آي پي ديروز : 42
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 19
  • بازديد هفته : 248
  • بازدید ماه : 2,626
  • بازدید سال : 13,071
  • كل بازديدها : 44,760
  • ای پی شما : 3.129.15.234
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 104
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین


قرص های اختلال عملکرد نعوظ یا قرص های اختلال نعوظ نوعی مکمل است که ادعا می شود باعث افزایش میل جنسی ، بهبود عملکرد جنسی و امکان نعوظ کامل می شود. طبق گفته سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA)، اکثر قرص های تقویت کننده مردانه عوارض جانبی ایجاد می کنند.

آیا قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی واقعاً مؤثر هستند؟

قرص مگنارکس اکسترا پلاس از گیاهان مشتق شده اند که اغلب از ترکیبی از مکمل های گیاهی به دست می آیند. برخی از تولیدکنندگان ادعا می کنند که این محصولات می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند یا مشکلات سلامتی مرتبط با عملکرد جنسی مانند اختلال نعوظ و میل جنسی کم را درمان کنند. تا به امروز، ثابت نشده است که داروهای آفرودیزیک می توانند به اندازه داروهای تجویزی مفید باشند.

این داروها می توانند مانند دارونما عمل کنند، به این معنی که فرد ممکن است متوجه افزایش میل جنسی شود زیرا فکر می کند درمان شده است. از آنجایی که داروهای اختلال نعوظ داروهای مورد تایید نیستند، ایمنی و اثربخشی آنها مانند داروهای قانونی ثابت نشده است.

کیسه قرص "7 عارضه" پانیس

طبق گفته انجمن غذا و داروی آمریکا (FDA)، تمام قرص‌های اختلال نعوظ و بزرگ‌کننده آلت تناسلی که بدون نسخه تجویز می‌شوند، عوارض جانبی دارند. موارد زیر را به خاطر بسپارید:

1_ سردرد

این به دلیل تغییرات سریع در جریان خون ناشی از سطوح بالای اسید نیتریک است.

اگر قرص های تقویت کننده مردانه باعث سردرد می شوند، با پزشک خود در مورد راه حل ها و جایگزین ها صحبت کنید.

2_ درد در بدن

در حین مصرف این دارو ممکن است دردهای عضلانی در بدن ایجاد شود.

برخی از افراد ممکن است کمردرد مزمن داشته باشند.

3. ممکن است دستگاه گوارش را مختل کند.

از دست دادن اشتها و اسهال شایع ترین علائم هستند.

برای کاهش درد معده رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

اگر تغییر رژیم غذایی کمکی نکرد، برای درمان مناسب به پزشک مراجعه کنید.

4. محرمانه بودن

برخی از داروها می توانند وارد جریان خون شده و باعث سرگیجه شوند.

حتی سرگیجه خفیف می تواند در طول فعالیت های روزانه آزاردهنده باشد.

سرگیجه ناشی از مصرف این داروها گاهی اوقات می تواند منجر به بیهوشی شود که می تواند یک خطر جدی برای سلامتی باشد.

اگر مردی هنگام مصرف قرص های مردانه دچار سرگیجه شد، باید به پزشک خود اطلاع دهد.

5. مشکلات بینایی

قرص های تقویت کننده مرد می تواند بر دید شما تأثیر بگذارد. این قرص ها می توانند باعث تغییر در دید و تاری دید شوند.

اگر فردی مشکل بینایی یا اختلالات شبکیه دارد، مصرف این قرص ها توصیه نمی شود.

از دست دادن کامل بینایی یا مشکلات مزمن بینایی ممکن است نشانه مشکل جدی تری در هنگام استفاده از این دارو باشد. اگر فردی این علائم را داشت، باید به دنبال مراقبت های اورژانسی باشد.

6. تشنج.

گرگرفتگی های داغ دوره های کوتاه از پوست گرم و قرمز است. گرگرفتگی معمولا از صورت شروع می شود و به سایر قسمت های بدن سرایت می کند. گرگرفتگی می تواند خفیف یا شدید باشد و باعث ایجاد بثورات یا بثورات پوستی شود. اگرچه این وضعیت آزاردهنده است، اما به ندرت خطرناک است. علائم ممکن است پس از خوردن غذاهای گرم یا تند، نوشیدن الکل یا پیاده روی در هوای گرم بدتر شود.

7. گرفتگی بینی و آبریزش بینی

احتقان بینی همراه با آبریزش بینی یکی از عوارض جانبی رایج داروها برای درمان اختلالات جنسی است. این عوارض معمولا خود به خود از بین می روند. در صورت تداوم این علائم به پزشک مراجعه کنید.

3 عارضه جانبی غیر معمول اما جدی قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی

عوارض جانبی جزئی هنگام استفاده از قرص های تقویت کننده مردانه رایج است. با این حال، برخی از عوارض جانبی کمتر رخ می دهند اما می توانند جدی باشند. این مشکلات شامل موارد زیر است:

پریاپیسم (نعوظی که بیش از 4 ساعت طول بکشد)

تغییر ناگهانی در شنوایی

از دست دادن شدید بینایی

اگر فردی هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کرد، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرد. برخی از افراد بیشتر از دیگران مستعد ابتلا به این عوارض هستند. این عوارض جانبی ممکن است مربوط به سایر مشکلات پزشکی یا داروها باشد. از طرف دیگر، اگر فرد نتواند این داروها را تحمل کند، پزشک ممکن است جراحی یا پمپ خلاء را تجویز کند.

قرص های تقویت کننده مردانه فرازطب با تجویز پزشک

فردی که مشکل جنسی دارد حتی ممکن است از مراجعه به پزشک برای معاینه خودداری کند. اختلال عملکرد جنسی را می توان با داروی مناسب از بین برد. این داروها برای افزایش قدرت و عملکرد جنسی استفاده می شوند.

پس از بررسی وضعیت جسمی و روحی شما، متخصص اورولوژی تصمیم می گیرد یک داروی تایید شده برای شما تجویز کند. 3 دلیل که پزشکان قرص های تقویت کننده مردانه را توصیه می کنند:

یکی از پیامدهای منفی اختلال عملکرد جنسی از دست دادن اعتماد به نفس است.

این وضعیت می تواند با بی میلی یا اجتناب از رابطه جنسی شروع شود زیرا افراد احساس شرم می کنند که از نظر جنسی مانند گذشته قوی نیستند.

انزال زودرس می تواند برای هر دو شریک جنسی ناراحت کننده باشد. اگر این عارضه درمان نشود، عزت نفس پایین فرد بر زندگی جنسی، اجتماعی و حرفه ای او تأثیر می گذارد.

در بدترین حالت، برخی از افراد ممکن است علاقه خود را به زندگی از دست بدهند. از معاشرت با دوستان خودداری کنید و بهره وری را در محل کار از دست بدهید.

عملکرد جنسی را می توان با داروهای اختلال نعوظ بهبود بخشید. با این داروها ریشه مشکل پیدا می شود. در نتیجه، فرد عزت نفس از دست رفته خود را به دست می آورد.

تستوسترون حفظ شخصیت و ویژگی های مردانه را تضمین می کند. این ویژگی ها برای سلامت کلی فرد بسیار مهم هستند.

از آنجا که قرص های عملکرد نعوظ باعث افزایش سطح تستوسترون می شود ، بدن بهتر می تواند با استرس مقابله کند.

این قرص ها به افزایش توده عضلانی و کاهش ذخیره چربی در بدن کمک می کند.

بهترین قرص تقویت جنسی چیست؟

از آنجایی که قرص های اختلال نعوظ مورد تایید نیستند، نمی توان گفت کدام یک بهتر است. با این حال، برخی از آنها خطرناک تر از دیگران هستند. اگر مردی تصمیم به خرید قرص های اختلال نعوظ گرفت، باید آن ها را از یک فروشنده معتبر خریداری کند.

اگر فردی بخواهد مشکل جنسی خاصی مانند انزال زودرس یا اختلال نعوظ را درمان کند، داروهای تجویزی بهترین راه حل هستند. افراد ممکن است بخواهند اختلال نعوظ خود را بدون مشورت با پزشک درمان کنند آنها می توانند داروهای اختلال نعوظ را بدون نسخه دریافت کنند بنابراین باید خطر عوارض را نیز بپذیرند نمونه هایی از داروها در زیر آورده شده است:

سیلدنافیل

تادالافیل

واردنافیل

آوانافیل

کرم بی حس کننده موضعی لیدوکائین و پریلوکائین

جایگزین های قرص های تقویت جنسی چیست؟

اضطراب و استرس می تواند تأثیر زیادی بر زندگی جنسی شما داشته باشد. صحبت با یک درمانگر یا مشاور می تواند به بررسی مشکلات و یافتن راه حل هایی برای برخی از علل زمینه ای استرس کمک کند. چندین متغیر می تواند بر زندگی جنسی تأثیر بگذارد.

علل جسمی باید بررسی شود و علائم مشکلات روحی توسط پزشک ریشه کن شود. مشکلات زناشویی می تواند باعث مشکلات جنسی شود و بهتر است با شرکای جنسی در میان گذاشته شود. مراجعه به پزشک و درمانگر می تواند به شناسایی منبع مشکل و یافتن راه هایی برای بهبود رابطه کمک کند.