در مورد آناتومی ایمیل و تاثیر آن در سئو
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 101
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 28
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 271
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 10,549
  • كل بازديدها : 42,238
  • ای پی شما : 18.119.133.228
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 97
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

رونویسی تصویری

سلام، همگي. به نسخه دیگری از وایت بورد جمعه خوش آمدید. اسم من آماندا ميليگان ه من مدیر بازاریابی در Fractl هستم. امروز من می خواهم به شما در مورد آناتومی ایمیل زمین کامل صحبت کنید.

 

این به فضای روابط عمومی دیجیتالی ارتباط دارد. راهی که ما backlinks و آگاهی از نام تجاری برای مشتریان ما است با ایجاد تحقیقات اصلی، مطالعات جدید و نظرسنجی ها، و سپس pitching آن چیزها را به نویسندگان است. در حال حاضر pitching و ارتقاء برخی از حیله و تزویر ترین بخش است ، و بسیاری از آن پایین می آید به این -- ایمیل شما را به یک نویسنده ارسال کنید.

 

بنابراین کاری که من در اینجا انجام داده ام این است که به معنای واقعی کلمه یک ایمیل زمین واقعی بنویسید که برای نویسنده ای فرستاده شد که منجر به انتشار و پوشش داستان شد. من به اسکايلار فرياد ميزنم که اين يکي رو نوشته کاری که من می خواهم انجام دهم این است که از طریق هر قطعه از آن راه بروم، هر عنصری که فکر می کنیم بسیار مهم است و ما در تمام ایمیل هایمان شامل می شود.

 

ارتباط انسان

بنابراین برای شروع ، من در واقع استفاده از این ایمیل به دلیل آن را بیش از حد به شخصی سازی دلوا نیست. من می خواستم نمونه ای از آنچه اتفاق می افتد را نشان دهد اگر شما نمی توانید شخصی سازی نیز هست. اما شخصی سازی یا هر نوع ارتباط انسانی بسیار مهم است و باید سرب به بدن ایمیل شما باشد.

 

بنابراین در این مورد کمی عمومی تر است. می گوید: همه ما تلنگرهای وحشتی را به یاد می آوردیم که ما را با چراغ های روشن خوابید. بنابراین این یک تجربه عمومی تر انسانی است. ميدونم وقتي براي اولين بار "حلقه" رو ديدم با چراغ ها خوابيدم این فقط یک راه برای ارتباط با کسی است که آن را می خواند، تا آنها به یک حافظه فکر کنند.

 

با این حال ، اگر شما در واقع فرصتی برای شخصی سازی یک ایمیل ، به عنوان مثال ، اگر نویسنده چیزی نوشته است که طنین انداز با شما به تازگی و یا شما آنها را در توییتر و یا LinkedIn دنبال کنید و شما مانند چیزی است که آنها به اشتراک گذاشته ، شما می توانید با آنها ارتباط برقرار -- شما به همان مدرسه رفت ، شما همان عشق به حیوانات. ما در واقع بسیاری از مردم که در سال جاری مانند pitching تصاویر از حیوانات خود و صحبت کردن در مورد چقدر آنها عاشق سگ یا گربه.