سئو ترند - 10
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 3
  • بازديد امروز : 10
  • بازديد ديروز : 208
  • آي پي امروز : 7
  • آي پي ديروز : 40
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 886
  • بازدید ماه : 2,338
  • بازدید سال : 12,783
  • كل بازديدها : 44,472
  • ای پی شما : 18.118.28.197
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 104
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین

بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای کدامند؟ همانطور که می‌دانید، سینمای کره در دهه اخیر توانسته است چهره‌‌ی قابل توجهی را در سراسر جهان از خود به نمایش بگذارد. اگر به دنبال بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید چراکه می‌خواهیم چندین اثر جذاب با امتیازهای قابل توجه را به شما معرفی کنیم و به صورت خلاصه راجع به آن توضیحاتی را بیان نماییم.

معرفی بهترین فیلم ‌های زامبی کره‌ ای
سینمای کره یکی از هیجان‌ انگیزترین قطب‌های فیلم جهان در دهه اخیر شناخته شده است که تاکنون توانسته است در سطح بین المللی با آثاری همچون بازی مرگ، انگل و قطار بوسان و غیره، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اگه فیلم‌های شرق آسیا را می‌پسندید، در ادامه می‌خواهیم به شما چند مورد از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای را معرفی کنیم که به شرح زیر می‌باشند:

قطار بوسان | Train to Busan سال 2016
به عنوان یکی از نام آورترین و بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای، می‌توان به قطار بوسان اشاره نمود که توانست یک چهره بسیار متفاوت از سینمای زامبی کره را به جهانیان ارائه کند. این فیلم 118 دقیقه‌ای، که قسمت دوم آن با عنوان “شبه جزیره یا Peninsula (سال 2020)” شناخته می‌شود، تاکنون توانسته است افتخارات مختلفی را بدست آورد. از جمله افتخارات و جذابیت‌های این فیلم می‌توان به بازی یکی از مشهورترین هنرمندان کره‌ای به نام کنگ لیو اشاره کرد. همچنین این فیلم توانست پس از اکران در سایت Rotten Tomaotes امتیاز 94 درصدی را از آن خود کند. شما می‌توانید از روی امتیاز imdb آن نیز میزان جذابیت و طرفداران این فیلم را مشاهده کنید.

داستان قطار بوسان به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای، حول محور گروهی از بازماندگان در یک قطار سریع السیر به مقصد بوسان می‌گذرد ​​که از حمله زامبی‌ها جان سالم به در می‌برند. از موضوعات فرعی این فیلم همچنین می‌توان به مجموعه‌ای از بحث‌ها در مورد ماهیت انسان و غیره پرداخت. کاراکتر اصلی فیلم، مدیر یک شرکت اوراق بهادار در سئول است که برای بردن دخترش به بوسان جهت دیدار مادرش راهی این سفر می‌شوند ولی در طول این سفر، در اثر اتفاقاتی زامبی‌ها در سراسر کشور پیدا می‌شوند.

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، اکشن و دلهره آور
کارگردان: یان شانگهو،
هنرمندان: گونگ یو، ما دونگ-سیوک، جیونگ یو-می
امتیاز IMDB: امتیاز 7.6 از بین 222 هزار رای


پادشاهی | Kingdom سال 2019
اگر جزو کسانی هستید که از تماشای فیلم‌های دنباله دار (سریال) لذت می‌برید، می‌توان پادشاهی را به عنوان یکی از پیشنهاد‌های خوب و از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای دانست. این سریال که از سال 2019 ساخته شده و از نتفلیکس پخش می‌شود، هم اکنون دارای 2 فصل و 12 قسمت است که نقدهای بسیار خوبی را نیز دریافت کرده است.

داستان پادشاهی از جمله بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای، در اواخر قرن شانزدهم و در سلسله چوسون چندین سال پس از تهاجم ژاپنی به ایمجین اتفاق می‌افتد. شاهزاده لی چانگ می‌خواست پدرش را ببیند که بیش از ده روز در رختخواب بیمار بود، اما همیشه نگهبانان کاخ مانع او می‌شدند. در این حالت او احساس کرد که رازی ناگفتنی در قصر وجود دارد. برای یافتن حقیقت، لی کانگ مخفیانه به دکتری که پدرش را معالجه می‌کرد، مراجعه نمود اما متوجه شد که طاعون وحشتناکی در سرتاسر کشور شیوع پیدا کرده است. افراد آلوده به طاعون دوباره زنده می‌شوند و تشنه به خون و گوشت انسان‌ها، به آنها حمله می‌کنند.

ژانر فیلم: تاریخی، سیاسی، زامبی، درام، اکشن
کارگردان: کیم سئونگ‌هون
هنرمندان: جو جی هون، بائه دونا، کیم سانگکیو
امتیاز IMDB: امتیاز 8.3 از بین 47 هزار رای

هشتگ زنده | #Alive سال 2020
این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای در جهان، که با عنوان اصلی #SARAITDA شناخته می‌شود، داستانی پیرامون چند شهروند کره‌ای است که به طرز نامعلومی گرفتار زامبی‌ها می‌شوند. حال آنها می‌بایست از این واقعه جان سالم به در ببرند. داستان فیلم به گونه‌ای است که مدام با تغییر موقعیت و ایجاد برخی تنش‌ها، مخاطب را وارد هیجان می‌کند. این فیلم در نیمه دوم سال 2019 فیلمبرداری شده و در سال 2020 اکران شد. #زنده در طول اکران خود در سینماهای کره رکورد خوبی در باکس آفیس ثبت کرد و برای بیش از سه هفته متوالی برنده باکس آفیس قهرمانی نهایی 1.9 میلیونی شد. این فیلم در ابتدا به طور انحصاری از نتفلیکس پخش گردید و در 190 کشور و منطقه در سراسر جهان توزیع شد که در کل برای آن 31 زیرنویس ترجمه و 5 زبان دوبله انجام شده است. از دیگر آمارهای جذاب مربوط به این فیلم می‌توان به کسب رتبه 1 در رتبه بندی فیلم‌های 35 کشور جهان، رتبه 1 فیلم جهانی پس از 3 روز اکران در نتفلیکس و شناخته شدن به عنوان یکی از برترین فیلم‌های کره‌ اشاره کرد.

اما داستان فیلم هشتگ زنده به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای در مورد چیست؟ در شهر خاصی که توسط یک ویروس ناشناخته مورد حمله قرار گرفته است، دو بازمانده وجود دارند: “جون یو”، یک گیمر منزوی بازی‌های ویدیویی، و “یو بین” که یک بازمانده دیگر در ساختمان روبرویی است و تلاش می‌نمایند تا شیوه زندگی خود را بسازد. پس از این واقعه، این دو بارها ناامیدی از زنده ماندن را تجربه کردند. پس از آن تلاش کردند تا با یکدیگر تماس برقرار کرده و حتی مواد غذایی و وسایل ارتباطی بین یکدیگر رد و بدل کنند که باعث می‌شد تا روحیه و امیدشان برای زنده ماندن بیشتر شود.

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، درام، اکشن
کارگردان: چو ایل هیونگ
هنرمندان: یو آه-این، پارک شین-هه
امتیاز IMDB: امتیاز 3 از 40 هزار رای
شیوع | RAMPANT سال 2018
مورد دیگر از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای که با عنوان Chano Owol نیز شناخته می‌شود، یکی از آثار بسیار منحصربه فرد و متفاوت از سینمای کره و کل جهان در سبک زامبی است. با توجه به پلن و گرافیک جذابی که دارد، می‌توان آن را جزوی از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای درنظر گرفت. این فیلم سبکی قدیمی دارد که مربوط به دوره‌ی سلسله چوسئون می‌شود. شیوع به عنوان یک فیلم پرفروش اکشن است که مبارزه ناامیدانه لی چئونگ (با بازی هیون بین) را برای جلوگیری از انتشار ارواح شب و نجات چوسون به تصویر می‌کشد.

داستان فیلم به این شرح است که در طول سلسله چوسون، یک عفونت مرموز از سوی اروپایی‌ها در اثر آلوده شدن یک سرباز توسط یکی از شیاطین گسترش می‌یابد. سپس مبتلایان به این بیماری، تبدیل به زامبی می‌شوند و به دنبال خون انسان هستند که با چشمان سفید و دندان های نیش در هنگام گاز گرفتن شناخته می‌شوند. شاهزاده لی چونگ به کشور کره درگیر در این بیماری بازگشته است و حال باید با افسر نظامی شماره یک کره، پارک، که با انبوهی از شیاطین جنگیده، ملاقات کند. از طرف دیگر، شرور کیم جا جون که از دستیاران نزدیک پادشاه است، نقشه‌ای برای سرنگونی کشور می‌کشد و از شیطان شب به عنوان آخرین راه حل استفاده می‌کند.

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، اکشن، تاریخی، درام
کارگردان: کیم سونگ هون
هنرمندان: هیون بین، جانگ دونگ گان، کیم اوی سونگ، جونگ من سیک
امتیاز IMDB: امتیاز 6.3 از بین 4.3 هزار رای

فیلم شیون | The Wailing سال 2016
این فیلم در سبک ترسناک و مرموز کار شده است و داستان آن راجع به پلیسی است که برای نجات دخترش در یک روستای دور افتاده اقدام می‌کند. The Wailing با تحسین گسترده منتقدان مواجه شد. بر اساس 82 نقد از منتقدان، امتیاز نهایی 8 از 10 بوده و 99 درصد آنها این فیلم را تایید کردند. در کل از نظر منتقدان The Wailing یک فیلم مرموز و هوشمندانه را ارائه می‌دهد که هیجان‌های ماوراء طبیعی حیرت‌انگیزی دارد.

به صورت خلاصه راجع به داستان فیلم شیون از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای باید گفت: در یک دهکده کوهستانی دورافتاده در کره جنوبی، اگرچه زندگی زرق و برقی ندارد، اما مدت هاست که آرام و بی دغدغه بوده است و به نظر می‌رسد مردم از نزدیک شدن خطر به آنها بی‌خبرند. پس از اینکه یک ژاپنی مرموز وارد خانه می‌شود، طاعون آنجا را فرا می‌گیرد. تا اینکه یک شب یک قتل ناگهانی در روستا آرامش اینجا را به کلی بر هم زد.

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، مرموز، درام
کارگردان: نا هانگ-جین
هنرمندان: کواک دو-وان، هوانگ جونگ-مین، جون کونیمورا، چون وو-هی
امتیاز IMDB: امتیاز 7.4 از بین 70 هزار رای
در این مقاله لیست بهترین سریال های کره ای 2021 + ۶ ژانر اصلی را مطالعه کنید.

فیلم شبه جزیره | Peninsula در سال 2020
این فیلم ادامه قطار بوسان است که به عنوان یکی از نامزدهای بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای شناخته می‌شود. با این حال امتیاز بسیار کمتری نسبت به قسمت قبلی خود کسب کرده است. این فیلم از جایی شروع می شود که داستان قبلی متوقف شد و اکنون 4 سال از آن موقع گذشته است. اگرچه Peninsula مملو از موضوعات فرعی و اجتماعی نیست که طرفداران فیلم اول آن را ستایش کردند، اما نوعی ترس را دارند که همان طعم از قسمت اول این سری را می‌دهد و به همین خاطر جذاب خواهد بود.

داستان راجع به بازماندگان است. این بار این افرادی که از آخرالزمان زامبی‌ها جان به در برده‌اند، در شبه جزیره کره در هنگ کنگ سالم و سلامت هستند. آنها باید با هم متحد شده و جایی را برای زندگی بیابند اما زامبی‌ها آنها را به صورت کامل محاصره کرده‌اند. در این میان نیز برخی از آنها با یکدیگر دشمن می‌شوند.جوان ایرانی (irjavan.com)

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، اکشن، هیجان انگیز
کارگردان: سانگ هو یئون
هنرمندان: دونگ ون گانگ، لی جونگ هیون و ری لی
امتیاز IMDB: امتیاز 5.5 از بین 33 هزار رای

زامبی برای فروش | Zombie for Sale سال 2019
برای کسانی که به دنبال بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای در سبک علمی تخیلی و نیز کمدی هستند، می‌توان فیلم زامبی برای فروش کار سال 2019 را معرفی کرد. این فیلم 112 دقیقه‌ای فضایی شادآور و تفریحی دارد که در آن برخلاف فیلم‌های دیگر، کسی از زامبی نمی‌ترسد. اما دلیل این امر چیست؟ نداشتن دندان و عدم توانایی گاز گرفتن یک زامبی سبب شده است تا افراد از این زامبی هراسی نداشته باشند. روند این فیلم هرچند ممکن است در ابتدا جذاب نباشد، اما به تدریج تماشاگران را به خود جذب می‌کند و به همین خاطر نمی‌توان آن را جزو تاپ‌ترین ها درنظر گرفت.

داستان این فیلم در رابطه با خانوده‌ای به نام پارک است که در اثر زامبی شدن یکی از اعضای خانواده آنها، دچار یکسری ماجراهای مختلف می‌شوند. این فیلم توانسته است جایزه Avant Robot و برنده فیلمی که بیشتر از همه به خاطر خواهید داشت را ببرد.

ژانر فیلم: کمدی، زامبی، علمی تخیلی
کارگردان: لی مین جائه
هنرمندان: جائه یئونگ جئونگ، نام گیل کیم، اوهم جی ون
امتیاز IMDB: امتیاز 6.6 از بین 2 هزار رای
ایستگاه سئول | Seoul Station در سال 2016
این اثر هنری که در لیست بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای ما درنظر گرفته شده است، یک انیمیشن 92 دقیقه‌ای می‌باشد که در سبک زامبی در کره طراحی شده است. شما می‌توانید این فیلم را یک اثر موازی و مشابه با فیلم قطار بوسان درنظر بگیرید.

داستان راجع به پدر و دختری به نام هی سان است که در کنار افرادی دیگر درگیر شیوع بیماری زامبی می‌شوند. این همه گیری زمانی که یک بی‌خانمان به زامبی تبدیل می‌شود، رخ می‌دهد.

ژانر فیلم: ترسناک، زامبی، انیمیشن
کارگردان: یان سنگ-هو
هنرمندان: سئونگ-ریونگ ریو، شیم ایون کیونگ و جون لی
امتیاز IMDB: امتیاز 6.1 از بین 6.8 هزار رای

۸ تا از بهترین فیلم‌های زامبی کره‌ای جذاب + جدید 2023

همانطور که می بینید، عوامل زیادی بر رتبه وب سایت در گوگل تاثیر می گذارند. یکی از این عوامل ذکر نام تجاری است. ذکر نام تجاری یا نام تجاری، ذکر نام برند شما توسط دیگران است که می تواند مثبت یا منفی باشد. در این مقاله سعی کرده ایم مفهوم برندسازی را برای شما شرح دهیم. اگر برندسازی و سئو برای شما بسیار مهم است، این مقاله را از دست ندهید. تجربیات ذکر شده در این صفحه برگرفته از مجموعه مقالات سایت است.
چه برندهایی ذکر شده است؟
بازاریابی یعنی اینکه برند خود را به دیگران بگویید. به عنوان مثال، فرض کنید شخصی در یک چت یا وب سایت می گوید که شما یک ارائه دهنده سئو هستید و خدمات ما را با رقبای ما مقایسه می کند. این شخص از نام Nashunt استفاده می کرد و در این مورد Nashunt نوعی علامت تجاری را دریافت کرد. بنابراین هر بار که نام برند شما ذکر می شود، یک برچسب نام ایجاد می شود. ذکر یک برند به شدت نشان دهنده ارزش برند است. اما فراموش نکنید که این کار نیز مانند بسیاری از موارد دیگر مانند خرید یک بسته بک لینک کوچک باید به خوبی انجام شود و تمرکز فقط روی کمیت به جای کیفیت باعث بهبود سئوی سایت ما نمی شود. نام تجاری ممکن است مرتبط باشد یا نباشد.
گزارش بدون لینک نوعی نام تجاری است
سوال این است که آیا برندها لینکی ندارند؟ قطعا نه. برندسازی برند شما می‌تواند همراه با پیوند به وب‌سایت شما باشد، اما از آنجایی که پیوند فرآیند پیچیده‌تر و حساس‌تری است، ما سعی می‌کنیم لینک را بدون لینک برندسازی کنیم.
اگر فقط بر روی خرید گزارش شرح داده شده در https://neshoonet.ir/reportage/ و همچنین لینک ها و مضامین سئو خارجی و لینک بیلدینگ تمرکز کنید، روند کسب و کار شما غیر طبیعی و نامشخص خواهد بود. چرا هیچ منبعی در دنیای آنلاین برند شما را بدون لینک ذکر نمی کند؟ بنابراین مراقب گزارش هایی که ارسال می کنید باشید و سعی کنید درصدی از این گزارش ها را بدون ذکر منبع و برند منتشر کنید تا اقدامات شما کاملا طبیعی به نظر برسد.
شاید بگویید ما برای تبلیغات و خرید رپورتاژ تبلیغات هزینه زیادی می کنیم و لینک ندادن بی فایده است. ناشران راه حلی برای این مشکل دارند و گزارش های ارزان می فروشند تا بتوانید با خیال راحت گزارش خود را در هر منبع اصلی منتشر کنید. فکر نکنید درج نکردن ارجاعات در گزارش باعث کاهش ارزش گزارش شما می شود، اما می تواند موثرتر باشد.
آیا خرید ذکر نام تجاری می تواند موثر باشد؟
گزارش های بدون لینک یا همان تگ های مورد نظر ما بدون شک برای سئو مفید هستند. نکته خنده دار این است که گوگل نمی تواند به شما دستبند بزند، جریمه کند یا شما را به خاطر شرکت تنبیه کند (زیرا شما هیچ کار غیراخلاقی یا غیرطبیعی انجام نداده اید). پس می توان گفت که برند مذکور بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر آن اگر بیشتر از بک لینک نباشد کمتر نیست. اما قطعاً اصول و قوانینی برای برندسازی و برندسازی وجود دارد که اگر آنها را رعایت نکنید ممکن است بودجه شما به هدر برود.
تگ ذکر را ایجاد کنید
در ابتدا ممکن است فکر کنید که برندینگ به این معنی است که ما گزارشی را منتشر می کنیم که در آن فقط نام برند ما در گزارش تبلیغاتی ظاهر می شود. نه تنها برندسازی به این دلیل کار می کند که نام شما در وسط متن قرار می گیرد، بلکه برندسازی برند شما را به دیگران معرفی می کند و این حرکت کلید جذب مشتری است. بنابراین می توان گفت که نام تجاری قبل از اینکه برای اهداف سئو ایجاد شود برای اهداف بازاریابی استفاده می شود. بهترین راه برای ساختن یک برند این است که آن را در مکان هایی مانند رسانه های اجتماعی پخش کنید. البته این پروژه نیاز به تبلیغات زیادی دارد و معمولا هزینه های بالایی را به همراه دارد. به هر حال، بازاریابی و سئو معمولاً فرآیندهای پرهزینه و بازدهی بالایی هستند. بنابراین اگر فکر می‌کنید در مسیر درستی برای ایجاد یک برند فهرست‌بندی هستید، از اقدام نترسید.
ساده ترین راه برای ساختن یک برند این است که نام برند خود را در محتوای خود ذکر کنید. این بدان معنی است که محتوای موجود در منابع مختلف نام برند شما را نیز ذکر می کند.
برندسازی یک حقه برای فریب گوگل نیست.
ما نام های تجاری را فقط برای فریب دادن گوگل ایجاد نمی کنیم. احتمالاً بسیاری از ما از "برندینگ" برای افزایش رتبه خود استفاده می کنیم، اما هدف اصلی ما معرفی برند به مردم است. از آنجایی که حفظ تعادل در لینک سازی ضروری است، باید به جنبه های مثبت و منفی ایجاد برند توجه کرد. همه برندها برای شناسایی برند ما ایجاد نشده اند. کاربران می توانند با ذکر نام برند ما از ویژگی های منفی ما انتقاد کنند. بنابراین باید از جنبه های مختلف برند مراقبت کنیم.
نام تجاری اعتبار را افزایش می دهد
وقتی نام تجاری شما در مناطق مختلف ظاهر می شود. طرفداران بیشتری با برند شما آشنا می شوند و این آگاهی می تواند منجر به فروش بیشتر محصولات و خدمات شما شود. اما طرفداران از برندهایی خرید می کنند که درباره آنها می شنوند نه از برندهای دیگر.

https://www.zibashahr.com/1401.04/5075.html
نام تجاری را وارد کنید تا نشان دهنده نام تجاری شما باشد
وقتی برند شما در جاهای مختلف ذکر می شود، می تواند جنبه های منفی یا مثبت داشته باشد. جنبه های مثبت برند شما را تقویت می کند و آن را بهتر می کند و جنبه های منفی می تواند به شما کمک کند تا نقاط ضعف و ضعف برند خود را شناسایی کنید و سعی کنید آنها را بهبود بخشید. بنابراین، در هر صورت، گوش دادن به برند منشن یک بازی برنده است.
به تاثیر برندسازی روی سئو فکر کنید
در سئوی موثر به برند اشاره کنید چرا که تجربه نشان می دهد اخیرا گوگل به این فاکتور بیشتر توجه کرده است. بنابراین باید به تدریج روند لینک بیلدینگ خود را به این سمت سوق دهیم تا روند فعالیت ما طبیعی شود و شاهد تاثیر خوب ذکر برند در سئو باشیم.
ابزارهای تأیید برند ادعا شده چیست؟
سه ابزار مفید برای شناسایی مراجع برند وجود دارد:
هشدارهای Talkwalker
شکست
هشدارهای گوگل
این ابزارها به ما کمک می کنند برندهای گزارش شده را در زمان مناسب اندازه گیری کنیم تا بتوانیم به موقع و موثر به آنها پاسخ دهیم. بنابراین به این نتیجه می رسیم که توجه به نام برند می تواند برای کسب و کار ما مهم و حائز اهمیت باشد، به خصوص که تاثیر نام برند در سئو در حال افزایش است و باید ارجاع برند به صورت موثرتری انجام شود. تیم نشنت آماده ارائه خدمات مشاوره سئو در زمینه برندینگ می باشد تا بتوانید بیش از همیشه در فعالیت های سئو خود موثر باشید. شما می توانید از طریق تماس یا پیام رسان اجتماعی با شماره 01391012617 یا 09114934623 با کارشناسان سئو نشونت تماس بگیرید.

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

 

حکم شرعی کرم پودر و آرایش دائمی حکم شرعی بانوان در مورد کرم پودر و آرایش دائمی
استفاده از لوازم آرایش به همان اندازه که چهره را زیبا می کند ممکن است از نظر شرعی محدودیت هایی برای آن وجود داشته باشد. از این رو به نقل از منابع آگاه مانند پورتال انهار، حکم شرعی کرم پودر دائمی را برای شما عزیزان خواهیم گفت تا خانم ها نگران استفاده از کرم پودر دائمی نباشند.
ما قصد داریم به سه سؤال شرعی خود که در زیر مطرح می شود پاسخ دهیم.
استفاده از کرم پودر همرنگ پوست برای پوشاندن آکنه و قرمزی پوست در حضور نامحرم یا در ملاء عام چه حکمی دارد؟
حکم استفاده از مداد ابرو برای پرکردن نقاط افتاده چیست؟
دستور زدن خط چشم یا دایره سیاه زیر چشم به شکل خیلی نرم چیست؟
این سؤال از آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله) پرسیده شد و پاسخ ایشان به این سؤال چنین بود:
استفاده از هر 3 مورد به شرطی که نجس به نظر نرسد و مانع دید و غسل نباشد اشکالی ندارد.
همچنین منابعی مانند تابناک چندین فتوا در رابطه با نحوه آرایش زنان را بررسی کرده اند که به این نتیجه رسیده است: آرایش زنان تا زمانی که به چشم نیاید خوب است.کرم ها، بالم لب و غیره.
بنابراین نتیجه می گیریم که تا زمانی که تعادل از منظر شرع حفظ شود محدودیتی وجود ندارد.
در مورد این روش فوق العاده مربوط به مطالعه کرم های دائمی پوست در صفحه صحبت کردم.

https://fatemehhabashi.com/sharia-ruling-on-makeup/

نحوه گزارش نویسی و تاثیر آن بر کسب و کار آنقدر زیاد است که نادیده گرفتن اصول گزارش دهی می تواند به راحتی وقت و بودجه شما را هدر دهد. پس اگر به این فکر می کنید که چگونه یک گزارش تبلیغاتی خوب بنویسید، نکات این مقاله را با دقت دنبال کنید.

رپورتاژ تبلیغات دقیقا به چه معناست؟

معنی اسمش روشن است. رپورتاژ آگهی یک متن آگهی است که می تواند برای اهداف مختلفی منتشر شود.
به عنوان مثال، می توانید اطلاعاتی را به منظور نمایش نام تجاری خود، نمایش محصول خود و یا حتی ارسال آن برای کاربر وب سایت خود ارسال کنید.
ما قبلاً نمونه‌ای از گزارش‌های تبلیغاتی را قرار داده‌ایم که توصیه می‌کنیم آنها را بررسی کنید (نمونه گزارش آگهی را ببینید). اما در ادامه نکات بسیار مهمی را در مورد اصول گزارش نویسی به شما خواهیم گفت.
منبع مناسب برای انتشار گزارش را انتخاب کنید

اولین قدم برای دریافت بازخورد خوب از رپورتاژ آگهی، انتخاب منبع مناسب است. این منبع آسان می تواند یک سایت یا منبع محبوب با محدودیت های کمی باشد که به شما امکان می دهد هر شخصی سازی را که می خواهید پیاده سازی کنید.
اجازه ندهید متن تبلیغ شود
گزارشی را ارسال کنید که به مقصد نهایی که علامت گذاری کرده اید می رسد. آیا شما می خواهید همان 3 مورد ذکر شده در بالا. ترافیک برتر هر چه که باشد، وقتی به کاربر یا خواننده‌ای که ترافیک ما را می‌خواند اجازه ندهید متوجه شود که مشکل تبلیغات است، آن را دریافت خواهید کرد.

خرید رپورتاژ

در هر صورت نمی خواهم بگویم که به مامان توصیه می کنم کم تحرک باشد. در عوض، ما باید تبلیغات را عاقلانه در جریان اصلی اطلاعات خود قرار دهیم. با ایجاد تعادل بین میزان تبلیغات و مقدار متن آموزشی مورد نیاز، متن شما شبیه متن آموزشی خواهد بود نه متن تبلیغاتی.
چگونه این اتفاق خواهد افتاد برای شما کاملاً شناخته شده است. هنگام نوشتن گزارش، روی صداقت تمرکز کنید

دروغگو دشمن خداست. از دوران کودکی بارها این عبارت را به یادمان می آورد. اما او چیزی بیش از دشمن خدا نیست. دروغگو علاوه بر اینکه دشمن خداست، دشمن مخاطب ما هم هست. مخاطب هرگز به متنی پر از دروغ یا اغراق نادر اعتماد نخواهد کرد. بنابراین در ارائه مطالب به خصوص در نوشتن گزارش های تبلیغاتی صادق باشید.

روزانه 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود و 84 درصد از مردم حداقل سه بار در روز از گوگل برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند.

هنگامی که یک عبارت جستجو در Google وجود دارد، Google Ads یک حراج سریع اجرا می‌کند تا مشخص کند کدام آگهی‌ها برای آن عبارت جستجو نشان داده می‌شوند و موقعیت‌های تبلیغاتی باید چگونه باشد. این حراج تبلیغاتی هر بار که یک آگهی واجد شرایط ظاهر شدن برای یک عبارت جستجو از بین میلیاردها جستجوی روزانه باشد، تکرار می شود.

برای تعیین اینکه آیا یک تبلیغ واجد شرایط نمایش در نتایج جستجوی گوگل است یا خیر و اینکه تبلیغ در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت، گوگل از مقداری به نام رتبه آگهی استفاده می کند. اگر تبلیغی از آستانه رتبه بندی آگهی برخوردار نباشد، نمایش داده نخواهد شد. رتبه آگهی همچنین CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را تعیین می کند که تبلیغ کننده برای کلیک بر روی تبلیغ خود می پردازد.

در این پست، فاکتورهای اصلی را که توسط گوگل برای تعیین رتبه تبلیغ یک تبلیغ در طول حراج استفاده می‌شود، و اینکه این عوامل برای استراتژی تبلیغات شما چه معنی دارند را توضیح می‌دهم.

آشنایی با حراج گوگل ادز
حراج گوگل ادز چگونه کار می کند
هنگامی که یک کاربر یک پرس و جوی جستجو می کند، Google Ads یک حراجی چند ثانیه ای از همه تبلیغاتی که کلمات کلیدی مربوط به آن هستند را اجرا می کند. با این کار مشخص می‌شود که کدام آگهی‌ها واجد شرایط نمایش هستند، موقعیت تبلیغ آنها نسبت به آگهی‌های رقیب، و CPC که تبلیغ‌کننده برای یک کلیک بر روی تبلیغ خود می‌پردازد.

هنگام راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی Google Ads Pay Per Click (PPC)، تبلیغ‌کنندگان مشخص می‌کنند که کدام کلمات کلیدی را می‌خواهند پیشنهاد بدهند و حداکثر قیمت CPC خود را تعیین می‌کنند. تبلیغ کننده همچنین گروه های تبلیغاتی را با کلمات کلیدی راه اندازی کرده و تبلیغات مرتبط ایجاد می کند.

هنگامی که یک درخواست جستجو وجود دارد، حراج تبلیغات گوگل شروع می شود. روند حراج طبق گوگل به شرح زیر است:

برای هر جستجوی جستجو، Google Ads همه تبلیغاتی را پیدا می کند که کلمات کلیدی آنها با عبارات جستجو مرتبط است.

این سیستم تبلیغاتی را که برای آن مکان واجد شرایط نیستند و هر گونه تبلیغات تایید نشده را نادیده می گیرد.

تبلیغات باقیمانده بر اساس رتبه آگهی آنها ارزیابی می شود. رتبه آگهی بر اساس حداکثر پیشنهاد CPC، کیفیت آگهی، آستانه رتبه آگهی، زمینه جستجو و پسوندها و قالب های تبلیغاتی استفاده شده است.

تبلیغات واجد شرایطی که برنده حراج شده اند بر اساس رتبه آگهی آنها در SERP نشان داده می شوند.

طرح بندی صفحه نتایج جستجوی گوگل به طور مداوم تغییر می کند. در حال حاضر، گوگل سه آگهی را در بالای نتایج جستجوی ارگانیک و سه تبلیغ را در زیر نتایج جستجو در هر صفحه جستجو نشان می دهد. بسته به محبوبیت عبارت جستجو و تعداد تبلیغات واجد شرایط، ممکن است تبلیغات در چندین صفحه جستجو برای عبارت جستجو نشان داده شود.

در اینجا نمونه‌ای از جستجوی «دکترهای چشم دالاس» است که سه آگهی Google واجد شرایط را در بالای نتایج جستجوی ارگانیک نشان می‌دهد:

پس از ثبت درخواست مشاوره ساعتی سئو، تمامی سوالاتی رو که قصد دریافت مشاوره برای اون ها دارید، می تونید از طریق پنل مشتریان و ارسال تیکت ارسال کنید و منتظر تعیین زمان مشاوره بمونید. در طی مشاوره، حول سوالات موردنظر شما، مشاوره های لازم به شما داده خواهد شد. البته در صورت وجود زمان کافی و آزاد در جلسه مشاوره، امکان طرح پرسش های دیگه هم میسر هست.

در صورتی که پیش از مشاوره، نیازمند به بررسی و تحلیل وب سایت خودتون هستید، می تونید سرویس مربوطه رو هم به همراه سرویس مشاوره درخواست بدید.

مشاوره سئو تلفنی
مشاوره سئو تلفنی

راهکارهای ارائه شده در جلسات مشاوره، تماماً پیشنهادی بوده و شما کاربران عزیز در جهت اجرای پیشنهادات مختار هستید. در صورتی که قصد دارید اجرای موارد مطرح شده در جلسات مشاوره توسط تیم نشونت انجام بشه، این امکان هم فراهم بوده و به صورت مجزا قابل درخواست هست. بنابراین در حین مشاوره یا بعد از آن، هیج موردی از اجرای پیشنهادات مطرح شده توسط نشونت ارائه نمیشه و اجرای کلیه راهکارها بر عهده شماست.

مشاوره سئو ساعتی (ویدیو کال)

شرایط این نوع مشاوره هم مشابه مشاوره ساعتی و تلفنی سئو هست با این تفاوت که توسط خدمات مشاوره ویدیویی و ساعتی سئو، یک ساعت مشاوره از طریق ویدیو کال (تماس تصویری) انجام خواهد شد.

مشاوره سئو تصویری (ویدیو کال)
مشاوره سئو تصویری (ویدیو کال)

مشاوره سئو ماهیانه

توسط خدمات مشاوره سئو ماهانه، متخصصین سئوی نشونت به مدت یک ماه از زمان ثبت سرویس، مشاور سئوی وب سایت شما خواهند بود. دریافت مشاوره ها به صورت تلفنی (روزانه حداکثر به مدت ۱۵ دقیقه) و یا از طریق پیام رسان های اجتماعی ( در محدوده ساعات ۹ الی ۱۸) هست. پیشنهاد ما بدون شک پیام رسان های اجتماعی هست، چرا که توسط این ابزارها، امکان ارسال عکس، vocie، ویدیو و هرگونه رسانه وجود داشته و ارتباط تیم نشونت با شما در طی دوره مشاوره از این طریق ساده تر و موثرتر خواهد بود.

پس از ثبت این سفارش، تمامی سوالات احتمالی رو که در طول یک ماه، قصد دریافت مشاوره برای اون ها دارید، از طریق پنل مشتریان و ارسال تیکت ارسال بفرمایید. در طی دوره مشاوره، اولویت با سوالات موردنظر شما بوده و مشاوره های لازم حول سوالات شما به شما داده خواهد شد. البته در صورت وجود زمان کافی و آزاد در طی دوره مشاوره، امکان طرح پرسش های دیگه هم میسر هست.

توسط این سرویس، بررسی ها و تحلیل های موردنیاز سایت شما انجام میشه و به واسطه این بررسی ها، مشاوره های لازم و برنامه های پیشنهادی در حوزه سئو به شما ارائه میشه.

تحلیل و بررسی سئوی وب سایت

توسط سرویس تحلیل و بررسی سئوی وب سایت، وب سایت شما از نظر سئویی بررسی شده و شرایط و وضعیت فعلی سایت به همراه ارائه پیشنهادات جهت بهتر شدن سئوی سایت به صورت یک ویدیوی ضبط شده (حداکثر به مدت یک ساعت) به شما ارائه خواهد شد.

رونویسی تصویری

سلام، همگي. به نسخه دیگری از وایت بورد جمعه خوش آمدید. اسم من آماندا ميليگان ه من مدیر بازاریابی در Fractl هستم. امروز من می خواهم به شما در مورد آناتومی ایمیل زمین کامل صحبت کنید.

 

این به فضای روابط عمومی دیجیتالی ارتباط دارد. راهی که ما backlinks و آگاهی از نام تجاری برای مشتریان ما است با ایجاد تحقیقات اصلی، مطالعات جدید و نظرسنجی ها، و سپس pitching آن چیزها را به نویسندگان است. در حال حاضر pitching و ارتقاء برخی از حیله و تزویر ترین بخش است ، و بسیاری از آن پایین می آید به این -- ایمیل شما را به یک نویسنده ارسال کنید.

 

بنابراین کاری که من در اینجا انجام داده ام این است که به معنای واقعی کلمه یک ایمیل زمین واقعی بنویسید که برای نویسنده ای فرستاده شد که منجر به انتشار و پوشش داستان شد. من به اسکايلار فرياد ميزنم که اين يکي رو نوشته کاری که من می خواهم انجام دهم این است که از طریق هر قطعه از آن راه بروم، هر عنصری که فکر می کنیم بسیار مهم است و ما در تمام ایمیل هایمان شامل می شود.

 

ارتباط انسان

بنابراین برای شروع ، من در واقع استفاده از این ایمیل به دلیل آن را بیش از حد به شخصی سازی دلوا نیست. من می خواستم نمونه ای از آنچه اتفاق می افتد را نشان دهد اگر شما نمی توانید شخصی سازی نیز هست. اما شخصی سازی یا هر نوع ارتباط انسانی بسیار مهم است و باید سرب به بدن ایمیل شما باشد.

 

بنابراین در این مورد کمی عمومی تر است. می گوید: همه ما تلنگرهای وحشتی را به یاد می آوردیم که ما را با چراغ های روشن خوابید. بنابراین این یک تجربه عمومی تر انسانی است. ميدونم وقتي براي اولين بار "حلقه" رو ديدم با چراغ ها خوابيدم این فقط یک راه برای ارتباط با کسی است که آن را می خواند، تا آنها به یک حافظه فکر کنند.

 

با این حال ، اگر شما در واقع فرصتی برای شخصی سازی یک ایمیل ، به عنوان مثال ، اگر نویسنده چیزی نوشته است که طنین انداز با شما به تازگی و یا شما آنها را در توییتر و یا LinkedIn دنبال کنید و شما مانند چیزی است که آنها به اشتراک گذاشته ، شما می توانید با آنها ارتباط برقرار -- شما به همان مدرسه رفت ، شما همان عشق به حیوانات. ما در واقع بسیاری از مردم که در سال جاری مانند pitching تصاویر از حیوانات خود و صحبت کردن در مورد چقدر آنها عاشق سگ یا گربه.

ابزارهای مختلف نظارت بر backlink که به شما اجازه بررسی backlinks وب سایت خود را از جمله گوگل کنسول جستجو ، SEMRush ، Ahrefs ، و غیره وجود دارد.

نگه داشتن چشم در backlinks خود را بسیار مهم است. دستورالعمل Google Webmaster شما را ملزم به درخواست از صاحبان وب سایت سمی برای حذف لینک های خود را از سایت شما. اگر این کار را نکنید، آنگاه گوگل می تواند وب سایت شما را مجازات کند و رتبه صفحه شما شروع به افت نتایج جستجو خواهد کرد.

بنابراین، این مهم است که بدانید چگونه به این 3 سوال پاسخ دهید:

از کجا ميتونم تمام پشتي هام رو پيدا کنم؟

از کجا بدونم سمي هستن؟

چگونه می توانم با صاحبان سایت backlink سمی تماس بگیرید؟

خوشبختانه پاسخ با ابزارهای مناسب آسان است.

شما می توانید با استفاده از کنسول جستجوی گوگل برای کمک به رشد سایت خود و دیدن backlinks خود را، اما می تواند زمان زیادی طول بکشد و آن را در آنچه که می تواند انجام دهد محدود است.

با این حال ابزارهای سریع تر و بهتری در دسترس هستند. به عنوان مثال، با استفاده از SEMrush، شما به سرعت می توانید به هر سه آن سوالات مهم و خیلی بیشتر پاسخ دهد.

SEMrush دارای دو حوزه اصلی است که به طور خاص با backlinks سر و کار دارند. اولین بخش Backlink Analytics است که به شما اجازه می دهد رقبای خود را مطالعه کنید، و دوم منطقه حسابرسی Backlink است.

کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی پیشتر بابت ناکامی در تحقق وعده‌های بهبود اقتصادی و زندگی سخت مردم کشورش در نتیجه تحریم‌های بین‌المللی و اقدامات سخت با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، عذرخواهی کرده بود.

بر اساس گزارش شبکه خبری کی.سی.ان.ای، کیم جونگ اون در این نامه برای ملتش نوشت: در سال جدید نیز سخت تلاش خواهم کرد تا دوره جدیدی را که آرمان‌ها و خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد زودتر به ارمغان آورم.

گفته می‌شود که کره شمالی هیچ موردی از ابتلای قطعی به کرونا ویروس را گزارش نگرده اگرچه مقام‌ها در کره جنوبی و آمریکا می‌گویند چنین چیزی بعید است.

اقتصاد کره شمالی نیز بابت بسته شدن مرزها از سوی دولت این کشور و همچنین سایر اقدامات شدید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شدت متزلزل شده است.

رسانه دولتی کره شمالی همچنین تصاویری از مردم این کشور را با ماسک بر صورت نشان داد که در کنسرت و مراسم آتش بازی برای سال نوی میلادی در میدان مرکزی پیونگ یانگ پنجشنبه شب حضور داشتند.

صفحات سایت :