تشک طبی فنری مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 66
  • بازديد ديروز : 141
  • آي پي امروز : 32
  • آي پي ديروز : 44
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 2
  • بازديد هفته : 361
  • بازدید ماه : 1,813
  • بازدید سال : 12,258
  • كل بازديدها : 43,947
  • ای پی شما : 3.148.107.255
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 103
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین


تشک طبی فنری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

با گذر از بازار محصولات خواب با مدل های مختلف تشک مواجه می شوید. از مدل های فنری و طبی گرفته تا فنرهای بادی، آبی و طبی هر کدام ویژگی ها و ضعف های خاص خود را دارند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبل، امروزه به دلیل حساسیت بالای مشتریان نسبت به سلامت خواب آنها که ارتباط تنگاتنگی با کیفیت تشک دارد، تولیدکنندگان به تولید تشک هایی روی آورده اند که با بدن انسان سازگاری بیشتری دارد و به این ویژگی ها ارگونومی می گویند. تشک های طبی برای این منظور به بازار عرضه می شوند که تا حد قابل قبولی مطابق با بدن انسان طراحی شده اند. کارشناسان به تدریج با تمرکز بیشتر بر روی طراحی بهبود یافته این مدل، مدل دیگری به نام طب بهار را معرفی کردند که حداکثر راحتی و کیفیت را برای خریدار به ارمغان می آورد. با افزایش محبوبیت این مدل، متأسفانه برخی از تولیدکنندگان که دانش کافی برای طراحی این مدل ها نداشتند، دست به طراحی این مدل ها زدند تا بتوانند سهم بازار این مدل های جدید را به خود اختصاص دهند. لازم است بدانید که کیفیت این مدل ها به نوع متریال استفاده شده و نوع طراحی بسیار حساس است و اگر همه چیز به طور کامل و خوب در نظر گرفته نشود، کارایی مورد انتظار را به مشتریان ارائه نخواهد کرد. در این گزارش که با تلاش کارشناسان فروشگاه اینترنتی زینبل تهیه شده است به ویژگی هایی که باید در یک تشک طبی با کیفیت وجود داشته باشد پرداخته ایم.

قبل از هر چیز باید در مورد تشک فنری طبی بدانید و تفاوت این تشک با تشک فنری طبی را بدانید.

بهار شیرین

این نوع تشک یک نوع تشک ساده است که اغلب در مناطقی که اولویت کاهش هزینه تشک است استفاده می شود. این تشک ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: تشک های فنر متصل و تشک های فنر مجزا. یک تشک با فنرهای متصل از چندین فنر تشکیل شده است که هر کدام به طور مستقل از یکدیگر حرکت می کنند. از طرفی فنرهای دیفرانسیل از چندین فنر تشکیل شده است که به هم پیوسته اند و هر حرکت وابسته به دیگری است. از معایب این شمع ها می توان عمر کوتاه آنها و قوس باقی مانده در ناحیه مرکزی را برشمرد. https://springtek.in/premium-pocket-spring
تشک های طبی

مهم ترین تفاوت این نوع تشک ها با مدل فنری این است که این تشک ها فنر ندارند. همچنین این تشک ها نسبت به سایر مدل های فنری طول عمر بیشتری دارند و معمولا سخت تر و از مواد مرغوب تری نسبت به تشک های فنری ساخته می شوند. اما این تشک همچنان از نظر جلوه قوس و قرار گرفتن بدن روی آن مشکل دارد. در انتخاب این تشک ها یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید جنس تشک است که برای شما حساسیت زا نیست.

تخت های طبی بهار

اما این مدل از تشک فنری طبی به تازگی روانه بازار شده و به دلیل طراحی خاص خود به سرعت جایگاه خود را در بین خریداران نشان داده و حمایت کاملی از ستون فقرات ایجاد کرده و منجر به داشتن اندامی سالم در هنگام خواب می شود. همچنین این تشک ها در مقایسه با مدل های رده بالا، طول عمر بیشتری دارند. اما انتخاب صحیح این نوع تشک مستلزم آگاهی از ویژگی های تشک های طبی استاندارد است.

1- این تشک ها سفت نیستند

این تشک ها باید دارای درزهای محکمی باشند تا از شکافتن آنها در طول زمان جلوگیری شود. علاوه بر این، سطح این تشک ها نباید خیلی سفت باشد، بلکه باید تا حدودی نرم و انعطاف پذیر باشند. تشک خیلی سفت می تواند به کمر آسیب برساند و باعث کج شدن شود. البته توجه داشته باشید که تشک خیلی نرم می تواند باعث کمردرد شود. شما می توانید با آزمایش این موارد با دراز کشیدن حداقل 15 دقیقه روی تشک متوجه شوید.

2-کف کمتر

یکی دیگر از ویژگی های مهم این نوع تشک مموری فوم است. فوم مموری کمک می کند تا حداکثر پشتیبان تشک را فراهم کند. مموری فوم ها لایه هایی از فوم هستند که چگالی آنها متفاوت است. فوم شکل بدن هنگام قرار گرفتن در معرض وزن و گرما، راحتی بیشتری را برای فرد فراهم می کند. همچنین لرزش تشک های دو نفره را کاهش می دهد. یکی از مهم ترین عواملی که خواب شبانه را مختل می کند همین تکان های ناشی از حرکت افراد در تخت دو نفره است که با کمک مموری فوم حل می شود. تانیل چوب

3- نوع فنری

به فنرها توجه کنید. تعداد فنرها را نباید ملاک قرار داد. در تشک های فنری تکی، هر فنر به طور جداگانه ستون فقرات را نگه می دارد که راحت تر است. یکی دیگر از مزایای تشک های طبی فنری مستقل، خواب آرام تر است. زیرا اگر شخص دیگری روی تشک حرکت کند، کمتر متوجه آن خواهید شد، به خصوص اگر خواب سبکی داشته باشید. علاوه بر این باید به فنرهای بستر توجه ویژه ای داشت. فنرها باید از آلومینیوم یا آلیاژ آهن ساخته شوند، عمر مفید بالایی داشته باشند و در اثر وزن زیاد دچار سوراخ شدن و تغییر شکل دائمی نشوند.

4- نوع فیبر

نوع FIBER باید به گونه ای باشد که توجه افراد را جلب نکند. اینجاست که تشک های تقلبی می توانند خطرات غیرقابل تصوری را برای مردم ایجاد کنند. مشکلاتی مانند حساسیت های پوستی و تنفسی. بنابراین اگر سابقه این بیماری ها را دارید توصیه می کنیم قبل از خرید این تشک با پزشک مشورت کنید. یکی از بهترین مواد مورد استفاده به عنوان الیاف در این نوع تشک ها پلی استر پرس می باشد. تشک فنری تانیل چوب

5 - گارانتی

به جرات می توان گفت داشتن گارانتی معتبر تضمین کننده کیفیت کالاهای ذکر شده در بالا می باشد. معمولا بیشتر تشک های اصل و مطمئن دارای گارانتی تعویض و تعمیر و برخی از آنها دارای گارانتی چند ساله می باشند. در صورت خرید از یک تولید کننده قابل اعتماد تشک، تشک شما با گارانتی تعمیر و تعویض همراه خواهد بود. تشک ایده آل دارای اطلاعات فنی درست و دقیق و گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی و معتبر می باشد.