مهاجرت به قبرس از طریق کار
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 4
  • بازديد امروز : 23
  • بازديد ديروز : 26
  • آي پي امروز : 18
  • آي پي ديروز : 15
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 7
  • بازديد هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 16,652
  • كل بازديدها : 48,341
  • ای پی شما : 18.188.241.120
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 112
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین


قبرس جزیره ای در شرق دریای مدیترانه است که شمال (در اختیار ترکیه) و جنوب (در اختیار یونان) به ویژه در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. یکی از مواردی که این کشور را ثروتمند کرد، جذب نیروی کار و سرمایه گذاری خارجی بود.

اخذ اقامت از طریق کار نیز یکی از روش های مهاجرت به قبرس می باشد. قبرس با جایگاه اروپایی و اعتبار پاسپورت خود می تواند مسیری جدید و جهشی بزرگ در کیفیت زندگی برای متقاضیان پاسپورت این کشور باشد. در زیر به بررسی شرایط مختلف کار در قبرس می پردازیم.

شرایط اخذ اقامت قبرس با ویزای کار قبرس 2021

از سال 2019، به ویژه شیوع ویروس کرونا، اقتصاد همه کشورها را تحت تاثیر قرار داده است. قبرس نیز از این قاعده مستثنی نبود. افزایش نرخ بیکاری و بحران اقتصادی تا حدودی وضعیت جویندگان کار در این کشور را تحت تاثیر قرار داده است، اما همواره نیاز به افراد ماهر و متخصص در این کشور وجود دارد. با ورود نیروی کار بین المللی، قبرس بهره وری و کارایی تولید این کشور را افزایش داده و پذیرای بسیاری از متخصصان خارجی بوده است. هر ساله، قبرس برای تعداد زیادی از متخصصان خارجی ویزای کار در این کشور صادر می کند. در این راستا، متقاضی باید شرایط این ویزا را بداند و مدارک لازم را ضمیمه کند.

به طور کلی، برای کار در قبرس، به یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای قبرسی نیاز دارید. که یا خودتان پیشنهاد را پیدا کرده اید (جوینده کار) یا این پیشنهاد توسط یک کارفرما به شما ارائه شده است (Job Offer). شرایط اخذ ویزای کار در قبرس شمالی و جنوبی یکسان است. اما در برخی موارد در این مورد تفاوت وجود دارد. بهتر است در مورد شرایط کاری قبرس شمالی و جنوبی بیشتر بدانید تا بهتر تصمیم بگیرید و شرایط خود را با این کشور تطبیق دهید.

انواع ویزای کار در قبرس

به طور کلی ویزای این کشور به دو نوع تقسیم می شود که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

اخذ ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی

در این صورت طبق قوانین اتحادیه اروپا کارفرمایان قبرسی به مدت 3 ماه شغل مورد نظر را تبلیغ می کنند. . در این راه سختی های زیادی وجود دارد و بهتر است از اپلیکیشن حضوری برای کاریابی استفاده کنید

اخذ ویزای کار از طریق جستجوگر کار

در این صورت داشتن حداقل مدرک لیسانس در رشته ذکر شده الزامی است. دارندگان ویزای جستجوی کار 6 ماه فرصت دارند تا در رشته تحصیلی مورد نظر خود شغل پیدا کنند، دارندگان ویزای جستجوی کار این ویزا را در قبرس اتریش با نرخ بیکاری زیر 4 درصد ندارند، اجازه دهید به کشورهایی مانند آلمان بروند.

شرایط ویزای کار در قبرس شمالی

با توجه به شرایط قبرس شمالی، کشورهایی که در آنجا کنسولگری دارند، برای ورود به قبرس شمالی نیازی به ویزا ندارند. به عنوان مثال کشورهایی مانند ایران، ترکیه، شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا. euromy.info

ویزای کار در این بخش 30 روز اعتبار دارد و برای کسانی که بدون ویزا می توانند وارد کشور شوند قابل صدور است. در این راستا افرادی که توانایی و سرمایه ایجاد کسب و کار در این کشور را دارند. آنها می توانند یک ماه مجوز تاسیس کسب و کار از این کشور دریافت کنند.

در این بخش متوسط ​​درآمد ماهانه 5761 پوند است. قبرس شمالی نیز مشاغلی دارد که به تجربه کاری بیشتر و تحصیلات عالی نیاز دارند: متخصص تغذیه، مدیر اجرایی، مدیر ارشد مالی، دندانپزشک، وکیل و مدیر هتل و غیره.

شرایط ویزای کار در قبرس جنوبی

قبرس جنوبی از مقررات اتحادیه اروپا پیروی می کند. یعنی شرایط کار در این کشور همان تعریف ویزا برای پیشنهاد شغلی است.

پس از دریافت پیشنهاد شغلی، کارفرما باید به وزارت کار مراجعه کرده و توصیه نامه ای برای درخواست مجوز کار دریافت کند. سپس متقاضی باید درخواستی را همراه با توصیه نامه برای مجوز کار خود به اداره مهاجرت قبرس ارسال کند. این روند 4-6 هفته طول می کشد، اما گاهی اوقات به 6 ماه می رسد.

در این راستا برخی از کارشناسان، کارشناسان ورزشی (مربی یا ورزشکار)، نقاشان، هنرمندان و...

همچنین می توانید برای یک پروژه خاص در قبرس مجوز کار چهار ساله دریافت کنید و پس از اتمام ویزا و پروژه به کشور خود بازگردید. انواع ویزای کار قبرس جنوبی عبارتند از:

ویزا برای کار در منزل

ویزای کارآموزی

ویزای کار برای شرکت های بین المللی

ویزای کار در شرکت های دولتی

می تواند شروع شود

ویزای داوطلبانه

علاوه بر این، متقاضیان دارای منابع مالی کافی و مجوزهای مربوطه هستند و تأثیر منفی بر اقتصاد قبرس نخواهند داشت. متقاضیان می توانند در بخش های زیر شغل ایجاد کرده و یا به صورت خوداشتغالی اقدام کنند.

خرید یا اجاره زمین در قبرس برای کشاورزی، پرورش دام، ماهی و طیور

کار در معادن به صورت خوداشتغالی.

حرفه یا کسب و کار خود را بسازید

خوداشتغالی در زمینه علمی با آموزش کافی آکادمیک و حرفه ای

کار در قبرس با قرارداد تمام وقت و دائم بدون رقابت ناخواسته

زندگی در قبرس با درآمد سالانه مناسب و کافی از منبع خارجی بدون نیاز به کار