محافظ پنجره
سئو ترند

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 3
  • بازديد امروز : 12
  • بازديد ديروز : 26
  • آي پي امروز : 7
  • آي پي ديروز : 15
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 7
  • بازديد هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 16,641
  • كل بازديدها : 48,330
  • ای پی شما : 13.58.5.14
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 112
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آرشیو

آخرین عناوین


نرده آهنی که برای محافظت از پنجره های ساختمان ها نصب می شود حفاظ پنجره نامیده می شود. استفاده از مواد استاندارد و بادوام در این حفاظ می تواند امنیت ساختمان شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

جهت خرید و نصب سایبان پنجره استیل برای نصب میلگردهای تثبیت کننده و انتخاب بهترین میله های سایبان برای شما با توجه به شرایط ساختمان، کارشناسان موظف هستند.

در مجموعه سامان درب انواع حفاظ پنجره طراحی و تولید شده است که در ادامه به ارائه آنها می پردازیم.

انواع حفاظ پنجره

به طور کلی حفاظ ها به دو دسته ثابت و سیار تقسیم می شوند.

مانع محافظ پنجره ثابت شد

این نوع حفاظت مطمئناً ایمن ترین محافظت است. با پروفیل های 40x20 و 60x20 می توان یکی از زیباترین و بادوام ترین حفاظ های ثابت پنجره را ساخت و نصب کرد. یکی از این نوع نرده های امنیتی نرده های حفاظ بانکی هستند که برای ایمن سازی ساختمان هایی مانند بانک ها و ادارات تولید می شوند. عدم امکان تخریب و قیمت پایین از ویژگی های این نرده های محافظ است.

حصار امنیتی روی دیوار می تواند بسیار کاربردی و ایمن باشد تا از نفوذ سارقان جلوگیری کند. برای اطلاع از انواع آن به صفحه حفاظت از دیوار مراجعه کنید.

حفاظ پنجره تاشو

در ساختمان های ویلایی و مسکونی از پنجره های کشویی و کشویی برای نمای جلویی استفاده می شود. یکی از مهم ترین محصولاتی که به عنوان محافظ پنجره ریلی استفاده می شود، محافظ آکاردئونی است. در تولید این نوع حفاظ از نوارهای 2 سانتی متری استفاده می شود که بزرگترین ضعف آن وجود پین های فلزی است که برای باز و بسته شدن حفاظ استفاده می شود. هزینه حفاظت از پنجره ریلی بیشتر از پنجره ثابت است.

نوع دیگری از ساعت وجود دارد که توسط پنل های لیزری و cnc ساخته شده است. این نوع حفاظ پنجره لیزری در گروه تولیدی سامان طراحی و ساخته می شود.

حفاظ آبشاری برای اطمینان از امنیت کافی بر روی دیوارهای ساختمان نصب می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه حفاظت از آبشار مراجعه کنید.

یک محافظ پنجره جدید

زیبایی و امنیت بالا دو ویژگی حفاظ پنجره مدرن است که البته می توان گفت که امروزه در اکثر ساختمان های مسکونی و ویلایی از نماهای مدرن استفاده می شود. موانع لیزری، شما می توانید با نمای ساختمان خود مطابقت داشته باشید، می توانید طرحی را انتخاب کنید که مناسب آن باشد.

حفاظت استاندارد پنجره

این حفاظ حفاظ پنجره ویلایی محسوب می شود. طرح و مدل این نوع نرده سلطنتی بسیار جذاب است. چوب و رنگ قهوه ای با طرح اصلی از ویژگی های این نرده است.

قسمت دیگری که نیاز به محافظت دارد بالکن است. لطفاً صفحه نرده بالکن ما را برای انواع آن ببینید.

حفاظ پنجره فرفورژه

استفاده از آهن فرفورژه ایپاکو به عنوان ماده ای برای دیوارها و درها و پنجره ها از زمان های قدیم شناخته شده بوده است. گروه تولیدی سامان افتخار طراحی و ساخت انواع آهن و فولاد در ایران را دارد. انواع دیوارهای آهنی در سبک های مختلف ساخته می شوند که با توجه به شکل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

مهمترین جنبه استفاده از حفاظ پنجره استیل سامان ایمنی و دوام بالا است. حفاظ پنجره فرفورژه شامل سبک های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و سلطنتی است، اما از قطعات فرفورژه نمی توان برای ساخت حفاظ تاشو استفاده کرد. طراحی این قطعات فولادی کاربردی، این نوع حفاظ را به اولین انتخاب سازندگان در ویلاها و خانه های لوکس تبدیل کرده است. هزینه پوشش پنجره فرفورژه نسبت به انواع دیگر بهتر است.

مانیتور پنجره

اگر فضای مناسبی در پایین فیوز می خواهید می توانید از این نوع فیوز استفاده کنید. همانطور که از نام این مدل پیداست، در ساخت آن از میله های منحنی یا شکم استفاده شده است. قابلیت نصب گلدان بر روی این سازه محافظ باعث شده تا از این حفاظ بیشتر در ساختمان های ویلایی و دو طبقه استفاده شود. فضای داخلی این محافظ به گونه ای طراحی شده است که بتوانید باغچه ای کوچک برای گل ها و گلدان های خود ایجاد کنید.

محافظ پنجره با قوطی و پروفیل

حفاظ پنجره پروفیل یکی از قدیمی ترین و ساده ترین حفاظ هاست. یک کلاف مستطیل شکل ساخته شده از پروفیل ها به صورت داخلی توسط پروفیل های عمودی تقسیم می شود که به عنوان خاکریز نیز شناخته می شود. سطح جوشی این نوع میله بسیار بادوام و ظریف است. تعمیر کرکره برقی

یکی از ملزومات هر ساختمان مسکونی یا اداری ساخت و نصب نرده حفاظ پنجره می باشد. به دلیل وجود پنجره ها، این نقاط در ساختمان های مسکونی و اداری از بزرگترین نقاط ضعف امنیتی ساختمان هستند. نداشتن حصار امنیتی زمانی که در داخل خانه نیستید می تواند فاجعه بزرگی برای شما و خانواده شما باشد. برای مشاهده تصاویر فیلم محافظ پنجره می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.